درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10819صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 10:16
مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کرمان:
توانمندسازی محور فعالیت انجمن روابط عمومی باشد
مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: انجمن روابط عمومی به عنوان یک تشکل غیردولتی قدرتمند می‌تواند، فعالیت خود را بر توانمندسازی روابط عمومی‌ها قرار دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رسول هوشیاراحمدی روابط عمومی نوین و قدرتمند را نیازمند کارشناسان خبره و متخصص دانست و اظهار داشت: انجمن روابط عمومی نیز به عنوان یک تشکل غیردولتی قدرتمند که در راستای تحقق اهداف نظام گام برمی‌دارد، می‌تواند فعالیت خود را بر توانمندسازی روابط عمومی‌ها قرار دهد و با برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها و جلسات مختلف در این راستا به شکلی مطلوب گام بردارد.

 

عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان بیان داشت: تعاریف مختلف علمی و حتی غیر علمی از روابط عمومی در جامعه رواج یافته است، اما روابط عمومی متشکل از مجموعه فعالیت‌هایی است که بر بستر برقراری ارتباط مناسب با جامعه هدف شکل می‌گیرد و خواست و سلایق مخاطبان ایجاب می‌کند تا روابط عمومی یک سازمان با بهترین ترکیب و البته همراه با نگرش سیستمی به نحوی مطلوب به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه هدفش فعالیت کند.

 

وی بیان کرد: باید به این موضوع توجه داشت که در روابط عمومی سنتی بدون در نظر گرفتن محتوا، روابط عمومی در نقش منفعل ظاهر شده است و فقط مفاهیم را منتفی کرده است و در بیشتر مواقع حتی در پی دریافت بازخورد فعالیت خود نبوده است.

 

هوشیاراحمدی تصریح کرد: در روابط عمومی نوین محور برقراری ارتباط بر اساس مدیریت افکار عمومی شکل می‌گیرد و یک روابط عمومی قدرتمند سعی می‌کند با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، باورها، نگرش‌ها و به تبع آن رفتار جامعه هدف خود را در راستای اهداف سازمانی تغییر دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: باید به این نکته نیز توجه داشت که روابط عمومی الکترونیک تجهیزات محور است و به شدت از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بهره می‌گیرد و مدیرانی که به روابط عمومی به عنوان بازوی پر توان مدیریت نگاه می‌کنند باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند که حمایت همه جانبه از روابط عمومی نتیجه‌ای جز موفقیت در پی ندارد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان کرد: در روابط عمومی نوین، واحد روابط عمومی و فعالیت‌های آن به شکل سیستمی منسجم که از سیستم‌های فرعی مختلفی تشکیل شده است، اداره می‌شود و این سیستم به یقین یکی از سیستم‌های فرعی مهم یک سازمان محسوب می‌شود که به شدت می‌تواند در راستای اعمال مدیریت قدرتمند و موفق سازمان نقش‌آفرینی کند.

 

وی در زمینه فعالیت‌های سال گذشته روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به علت گستردگی حوزه فعالیت، انتخاب بهترین فعالیت روابط عمومی کار آسانی نیست، اما می‌توان گفت، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان توانسته است با امکانات محدود و چارت سازمانی ناقص در حد توان خود به شکلی مطلوب فعالیت کند.

 

هوشیاراحمدی افزود: بدون شک حمایت از بخش روابط عمومی در سازمان‌های دولتی و خصوصی نتیجه‌ای جز موفقیت سازمان را در پی ندارد و این حمایت‌ها می‌تواند در زمینه نیروی انسانی و امکانات شکل یابد و تا زمانی که به روابط عمومی به عنوان یکی از تخصصی‌ترین فعالیت‌های سازمانی نگاه نشود، این مهم محقق نمی‌شود.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد