درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10815صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 09:58
سرپرست اداره ارشاد نوشهر:
روابط عمومی‌ها بازوان ارزشمند متولیان فرهنگی باشند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بازوان ارزشمند متولیان فرهنگی باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  بابک شمس‌ناتری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها حلقه طلایی و واسط این دولت و مردم هستند اظهار داشت: روابط عمومی‌ها یکی از ابزارهای ارزشمند و مهم در عرصه اطلاع‌رسانی به جامعه و مردم هستند و در این بین می‌توانند از دیدگاه‌ها و دغدغه‌های مردم اطلاعات‌یابی کرده و آن را به دولت مردان منعکس کنند.

 

‌وی بیان داشت: روابط عمومی‌ها با خلاقیت، عملکرد مثبت و هوشمندی و تلاش مضاعف می‌توانند بازیگران نقش ارزنده و حساس و ایجاد ارتباط پویا و اثربخشی بین کارگزاران حکومتی و مردم و جامعه باشند.

 

شمس‌ناتری افزود: اگر می‌خواهیم فاصله‌ها کاهش یابند و زمینه‌های بیشتری تفاهم فراهم باشد و هم‌اندیشی بین مردم و مسئولان بیش از گذشته به اثرمندی و هدفمندی کارها بیانجامد باید به روابط عمومی‌ها اعتماد کرد.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای روابط عمومی را در نصب بنر و کارهای تبلیغاتی می‌شناسند اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین روابط عمومی و عرصه تبلیغات در واقع برنامه‌ریزی است به‌طوری که روابط عمومی‌ها برای بلند مدت تلاش و برنامه‌ریزی دارند اما یک تبلیغات ممکن است در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه خودش برسد و البته در این کار ریسک هم دارد.

این مسئول عنوان کرد: روابط عمومی‌ها هوشمند، صبور، با حوصله و دقت و با به کارگیری اندیشه و اختصاص وقت و زمان به ارباب رجوع و مراجعان برای فکر کردن و همزمان مشارکت برای جلب رضایت همراه با تکریم و مهربانی ارائه خدمات می‌کنند و سعی دارند مخاطبان آنها دائمی و مثمرثمر باشد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان شهرستان نوشهر این است که به تقویت بنیه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در روابط عمومی‌ها توجه کرده و در این باره کمک کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم روابط عمومی در جامعه امروز گفت: امروز دانشگاه‌های معتبر و متعددی در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روابط عمومی را فارغ‌التحصیل می‌کنند حیف است در ادارات از نیروهای دانش‌آموخته این رشته و توان و اندیشه آنها و دانشی که کسب کردند بهره‌مند نشوند.

 

شمس‌ناتری ابراز کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند در تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بازوان ارزشمند متولیان فرهنگی باشند.

 

وی به چالش‌های موجود در عرصه روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: عملکرد سنتی یکی از چالش‌هایی است که در عرصه روابط عمومی با آن مواجه هستیم و در این میان مدیرانی موفق هستند که نسبت به ارتباطات، روابط عمومی و خبررسانی شفاف و بانگاه اعتمادآمیز رفتار کنند.

 

شمس‌ناتری گفت: مدیرانی که به‌دنبال تقویت جایگاه اداره و پیشرفت در راستای تحقق رسالت ذاتی خود هستند باید به روابط عمومی مقتدر و دارای برنامه و جایگاه واقعی اعتماد کنند.

 

وی اظهار داشت: امروزه با پیشرفت رسانه‌ها، عرصه اطلاع‌رسانی و به وجود آمدن خبرگزاری‌های متعدد و سایت‌های خبری، پایگاه‌های مجازی، سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی، چند رسانه و ... روابط عمومی‌ها نیز باید با دانش روز در این عرصه تلاش کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بر آموزش در حوزه مباحث مربوط به روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: آموزش در این عرصه بسیار کارساز و موثر است و دانشگاه‌های مختلف این موضوع را رفع کردند.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد