درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10802صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 09:03
استاد دانشگاه علم و صنعت تهران:
روابط عمومی باید دانش‌بنیان باشد
استاد دانشگاه علم و صنعت گفت: روابط عمومی باید دیجیتال و دانش‌بنیان باشد و بتواند اخبار را به محیط بیاورد و ریسک‌پذیر، خلاق و باحوصله باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  علی‌اکبر جلالی پیش از ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی‌های استان کرمان در شهر مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: با علم، فناوری و دانش  می‌توانیم، کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه 10 هزار دفتر آی‌سی‌تی در کشور را طراحی کرده و 60 هزار شغل ایجاد کرده است، بیان داشت: با روش‌های سنتی به جایی نمی‌رسیم و باید با استفاده از فناوری و تکنولوژی به پیشرفت فکر کنیم.

 

استاد دانشگاه علم و صنعت با تأکید بر رفع مشکلات توسط همه محققان، استادان و نخبگان با ایجاد راهکار عنوان کرد: بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر فارغ‌التحصیل بیکار در کشور داریم.

 

جلالی با بیان اینکه باید برای فرهنگ راهکارهایی شاخص داشته باشیم، گفت: 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی است و از سال آینده شاید نباشد و ما هفته روابط عمومی را به صورت مستقل داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی مس سرچشمه در برخی موارد در کشور اول شده است، عنوان کرد: ما باید کمتر ملی فکر کنیم و بیشتر جهانی فکر کنیم، صادرات ما منابع پتروشیمی و نفت است و اشتغالزایی دارد.

استاد دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: یکی از راه‌های اساسی این است که بخش بزرگی از بودجه‌ها برای پهنای باند در دسترسی به اطلاعات قرار گیرد و ارتقای پهنای باند یک حق است.

 

جلالی با بیان اینکه روابط عمومی ساده نیست، الکترونیک، آنلاین و دیجیتال است، بیان کرد: روابط عمومی سایبر، هوشمند، دانش‌بنیان و مجازی است.

 

وی با تأکید بر اینکه ارتباط ما با دنیا نیاید قطع شود، بیان داشت: برای رشد و شکوفایی و بهبود شاخص‌ها باید سیاست‌های کلی با رویکرد جهادی درون‌زا و برون‌زا ایجاد ‌شود.

 

جلالی افزود: باید برای اجرایی شدن سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری کار کرد و با تغییر شناخت اولویت‌ها برای توسعه اقتصاد مقاومتی با نگاه در اقتصاد وارد شویم.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از صدها هزار شغل در برق وجود دارد و باید کارساز عمل کنیم، تصریح کرد: باید تحقیقی از شناخت مشاغل داشته باشیم و به مسائل عمیق نگاه کنیم.

استاد دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: کابل دومین ارزش افزوده کشور است، اگر تغییر نگرش ایجاد نشود، نمی‌توانیم کار کنیم، هر کدام از ما می‌توانیم در اقتصاد اثر بگذاریم، اقتصاد باید در بین مردم باشد و آنها حمایت کنند.

 

جلالی عنوان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان و مقاومتی، افزایش سهم تولید و صادرات و خدمات دانش‌بنیان از تأکیدات مقام معظم رهبری است، اگر نتوانیم در دنیا رقابت کنیم، نمی‌توانیم، پیشرفت کنیم.

 

وی گفت: در صنعت برق و دارو 95 درصد خودکفا شدیم و باید در پنج درصد باقیمانده هم خودکفا باشیم.

 

استاد دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه باید جوان‌ها را به کارورزی مشغول کنیم، گفت: سرعت، اخلاق انسانی، ارتباط خوب، تولید و مدیریت، توجه به فناوری روز، خلاقیت و نوآوری و توان استفاده از دانش از ویژگی‌های روابط عمومی در هزاره سوم است.

 

وی افزود: کارگزار روابط عمومی به جهان مجازی می‌اندیشد، زیرا فرصت‌های زیادی در دنیا مجازی وجود دارد که باید از آن بهره برد.

 

جلالی با بیان اینکه روابط عمومی باید دیجیتال و دانش‌بنیان باشد که بتواند اخبار را به محیط بیاورد، بیان کرد: روابط عمومی باید ریسک‌پذیر، خلاق و باحوصله باشد.

 

استاد دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه ما از 60 درصد امکانات موجود بی‌خبر هستیم، خاطرنشان کرد: در سطح کشور 50 هزار بنگاه وجود دارد که تنها 30 درصد بازدهی دارند و با استفاده از تکنولوژی می‌توان مابقی بازدهی را نیز تکمیل کرد.

 

منبع: فارس

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد