درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 20:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10799صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 04:35
نشان مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:
روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران با اشاره به پایان یافتن دوره روابط عمومی سنتی، بر آنلاین شدن روابط عمومی‌ها برای نیل سریع‌تر اهداف سازمانی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است.
  

روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  احمد مظفری صبح امروز در همایش مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی قائمشهر چهار ویژگی توانایی در تصمیم‌گیری‌ها، استفاده از تخصص و تجربه، تدوین برنامه کوتاه و بلند مدت، توانایی کنترل و سازماندهی فعالیت‌ها و تاثیر بر سازمان‌ها را از شاخص‌های مدیریت روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

 

وی در بحث شایستگی مدیریتی روابط عمومی‌ها اظهار داشت: فردی که نتواند با مدیر و همکار خود به شایستگی رفتار کند از برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیگر و مردم ناتوان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خدمت بی‌منت، ارزش مداری را مبنای عملکرد روابط عمومی‌ها دانست و شناخت نقاط قوت و ضعف و شناسایی تهدیدها و مشکلات سیستم‌های مربوطه را وظیفه ذاتی آنان اعلام کرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها مغز متفکر سازمان‌ها عنوان کرد و هدفمندی، نظم و قانونمندی را برای آنان مهم دانست.

 

وی با اشاره به تاکید دولت یازدهم بر اینکه از غلو و ارائه اخبار دروغ به مردم به شدت پرهیز شود، اذعان داشت: امید بخشی و پرهیز از یاس بخشی در جامعه مورد تاکید دولت است.

مظفری نتیجه انتقاد را اصلاح جامعه بیان کرد و تخریب را مایه یاس و نومیدی خواند و افزود: رسانه‌ها زیر ساخت پیشرفت هر کشور هستند و انتظار است به کمک مدیریت استان بیایند.

وی با بیان اینکه دیگر دوران پیام‌های یک‌طرفه به پایان رسیده تاکید کرد: روابط عمومی باید با ارتباط سازنده و پایدار برای رسیدن به اهداف سازمانی تلاش کند.

 

مظفری با اشاره به اینکه دیگر توجه به روابط عمومی سنتی گذشته پاسخگوی نیازها نیست و روابط عمومی مدرن باید به سمت آنلاین شدن حرکت کند، افزود: پرتال روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شد.

 

در این همایش از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر با اهدای جوایز قدردانی شد.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد