شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- احمد مظفري صبح امروز در همايش مسئولان روابط عمومي و مديران دستگاههاي اجرايي قائمشهر چهار ويژگي توانايي در تصميمگيريها، استفاده از تخصص و تجربه، تدوين برنامه كوتاه و بلند مدت، توانايي كنترل و سازماندهي فعاليتها و تاثير بر سازمانها را از شاخصهاي مديريت روابط عموميها عنوان كرد.
وي در بحث شايستگي مديريتي روابط عموميها اظهار داشت: فردي كه نتواند با مدير و همكار خود به شايستگي رفتار كند از برقراري ارتباط با دستگاههاي ديگر و مردم ناتوان است.
مديركل روابط عمومي استانداري مازندران خدمت بيمنت، ارزش مداري را مبناي عملكرد روابط عموميها دانست و شناخت نقاط قوت و ضعف و شناسايي تهديدها و مشكلات سيستمهاي مربوطه را وظيفه ذاتي آنان اعلام كرد و ادامه داد: روابط عموميها مغز متفكر سازمانها عنوان كرد و هدفمندي، نظم و قانونمندي را براي آنان مهم دانست.
وي با اشاره به تاكيد دولت يازدهم بر اينكه از غلو و ارائه اخبار دروغ به مردم به شدت پرهيز شود، اذعان داشت: اميد بخشي و پرهيز از ياس بخشي در جامعه مورد تاكيد دولت است.
مظفري نتيجه انتقاد را اصلاح جامعه بيان كرد و تخريب را مايه ياس و نوميدي خواند و افزود: رسانهها زير ساخت پيشرفت هر كشور هستند و انتظار است به كمك مديريت استان بيايند.
وي با بيان اينكه ديگر دوران پيامهاي يكطرفه به پايان رسيده تاكيد كرد: روابط عمومي بايد با ارتباط سازنده و پايدار براي رسيدن به اهداف سازماني تلاش كند.
مظفري با اشاره به اينكه ديگر توجه به روابط عمومي سنتي گذشته پاسخگوي نيازها نيست و روابط عمومي مدرن بايد به سمت آنلاين شدن حركت كند، افزود: پرتال روابط عمومي دستگاههاي اجرايي استان راهاندازي شد.
در اين همايش از مسئولان روابط عمومي دستگاههاي اجرايي شهرستان قائمشهر با اهداي جوايز قدرداني شد.
منبع: فارس