درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 09:32   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10799صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 08:29
نشان مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:
روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران با اشاره به پایان یافتن دوره روابط عمومی سنتی، بر آنلاین شدن روابط عمومی‌ها برای نیل سریع‌تر اهداف سازمانی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است.
  

روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  احمد مظفری صبح امروز در همایش مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی قائمشهر چهار ویژگی توانایی در تصمیم‌گیری‌ها، استفاده از تخصص و تجربه، تدوین برنامه کوتاه و بلند مدت، توانایی کنترل و سازماندهی فعالیت‌ها و تاثیر بر سازمان‌ها را از شاخص‌های مدیریت روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

 

وی در بحث شایستگی مدیریتی روابط عمومی‌ها اظهار داشت: فردی که نتواند با مدیر و همکار خود به شایستگی رفتار کند از برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیگر و مردم ناتوان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خدمت بی‌منت، ارزش مداری را مبنای عملکرد روابط عمومی‌ها دانست و شناخت نقاط قوت و ضعف و شناسایی تهدیدها و مشکلات سیستم‌های مربوطه را وظیفه ذاتی آنان اعلام کرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها مغز متفکر سازمان‌ها عنوان کرد و هدفمندی، نظم و قانونمندی را برای آنان مهم دانست.

 

وی با اشاره به تاکید دولت یازدهم بر اینکه از غلو و ارائه اخبار دروغ به مردم به شدت پرهیز شود، اذعان داشت: امید بخشی و پرهیز از یاس بخشی در جامعه مورد تاکید دولت است.

مظفری نتیجه انتقاد را اصلاح جامعه بیان کرد و تخریب را مایه یاس و نومیدی خواند و افزود: رسانه‌ها زیر ساخت پیشرفت هر کشور هستند و انتظار است به کمک مدیریت استان بیایند.

وی با بیان اینکه دیگر دوران پیام‌های یک‌طرفه به پایان رسیده تاکید کرد: روابط عمومی باید با ارتباط سازنده و پایدار برای رسیدن به اهداف سازمانی تلاش کند.

 

مظفری با اشاره به اینکه دیگر توجه به روابط عمومی سنتی گذشته پاسخگوی نیازها نیست و روابط عمومی مدرن باید به سمت آنلاین شدن حرکت کند، افزود: پرتال روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شد.

 

در این همایش از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر با اهدای جوایز قدردانی شد.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد