درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10795صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 04:23
به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات
همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان در سرچشمه برگزار شد
همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در مجموعه فرهنگی هنری آزادی سرچشمه برگزار شد. حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک روز روابط عمومی ، این نهاد را قلب و نبض تپنده ی هر سازمان دانست
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک روز روابط عمومی ، این نهاد را قلب و نبض تپنده ی هر سازمان دانست و افزود: روابط عمومی ها بازوی مدیران و دست راست سازمانها محسوب می شوند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی ها در هر سازمانی تصریح کرد: یکی از پیچیده ترین کارها شناخت و تجزیه و تحلیل محیط پیرامون سازمان است و مدیران با آشنایی از وضعیت پیرامون خود می توانند برنامه ریزی کنند و این وظیفه بر عهده ی روابط عمومی آن سازمان قرار دارد.

 

ملانوری خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها به عنوان موتور متحرک سازمان باید تحولات و مسائل مختلفی که در جامعه رخ می دهد را به خوبی رصد نمایند.

 

وی مطالعه و بررسی مداوم موضوعات پیرامون سازمان را از نقش های روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومی نیاز به افراد باانگیزه و علاقمند دارد که در جهت برنامه های سازمان گام بردارند.

 

فرماندار رفسنجان شناخت تهدیدها و فرصت های سازمان را از جمله وظایف روابط عمومی دانست و افزود: با یک بررسی مناسب می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با شناخت نیروهای تاثیرگذارمذهبی، فرهنگی، اقتصادی و … به عنوان یک فرصت می تواند راه استفاده از انها را در اختیار سازمان قرار دهد.

 

وی نقش روابط عمومی ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران را اساسی دانست و خاطر نشان کرد: انتظار ما از روابط عمومی تنها تبلیغات و اطلاع سانی نیست بلکه می توانند در تصمیات سازمان یاری رسان مدیران باشند.

 

ملانوری اطلاع رسانی برنامه ها دولت و دستگاه های اجرایی، فرهنگ سازی برای همسو شدن با برنامه ها، ایجاد پیشنیاز عزم ملی که همان اعتماد ملی است و اعتماد سازی بین دستگاه ها اجرایی و مردم را چهار وظیفه ی روابط عمومی ها به عنوان یک نهاد برجسته ی فرهنگی برشمرد.

 

منبع: خانه خشتی

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد