درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10787صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 06:39
حضور روابط عمومی ها در تبلیغ انصراف از یارانه، وضعیت را بهتر می کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رسانه ای رییس جمهوری گفت: اگر روابط عمومی ها به جای صدا و سیما در موضوع تبلیغ انصراف از یارانه ها وارد می شدند، نتایج بهتری کسب می شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رسانه ای رییس جمهوری گفت: اگر روابط عمومی ها به جای صدا و سیما در موضوع تبلیغ انصراف از یارانه ها وارد می شدند، نتایج بهتری کسب می شد.

به گزار شارا به نقل از ایرنا، ˈمحمدرضا صادقˈ یکشنبه شب در دومین نشست روابط عمومی ها در هتل ارم تهران، افزود: با توجه به نواقصی که در تبلیغ در انصراف از یارانه ها ایجاد شده، بارها در طول ایام عید تغییرات در خصوص پیام های زیرنویس شده در تلویزیون در رابطه با انصراف از یارانه را به مسئوولان صدا و سیما اعلام می کردم.

وی به موضوع یارانه ها و تکلیف قانونی دولت اشاره کرد و گفت: دولت موظف بود نیازمندان را شناسایی و به آنان یارانه پرداخت کند از این رو سازمان صدا و سیما تلاش خود را در این زمینه انجام داد اما به دلیل محدودیت زمانی، اشکالاتی در این خصوص بوجود آمد.

صادق در ادامه به اهمیت قلمرو مخاطب رسانه و پیام به ترتیب اولویت در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: شناخت و رصد مستمر مخاطبان وظیفه اصلی نخست روابط عمومی است.

مشاور رسانه ای رییس جمهوری با بیان اینکه کار روابط عمومی از شناخت مخاطب شروع می شود، هنر روابط عمومی را شناخت شکل دهی و آماده سازی ذهن مخاطب دانست و افزود: افزایش قدرت روابط عمومی ها موضوعی است که دولت توجه ویژه ای به آن دارد.

وی در ادامه، اظهارنظرهای منصفانه و دوری از تخریب را از نکات مورد نظر دولت در خصوص روابط عمومی ها دانست.
 

مراسم نکوداشت روز روابط عمومی عصر دیروز یکشنبه 28 اردیبهشت با حضور اساتید و مدیران حوزه روابط عمومی کشور توسط اداره کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط عمومی در هتل ارم تهران برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد