درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10786صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 06:33
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد
تدوین منشور اخلاقی برای کارکنان روابط عمومی آموزش و پرورش
رئیس مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش از تدوین منشوراخلاقی برای کارکنان این مرکز خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  علیرضا جدایی در حاشیه دیدار وزیر آموزش و پرورش از مرکز اطلاع رسانی مهارت فنی، دانش و مهارت تخصصی، سوابق تجربی نوین، اخلاق و نقش ارتباطی و تعهد سازمانی را از شاخص‌های روابط عمومی کار آمد برشمرد و گفت: حرکت هدفمند، منظم و قاعده مند در فعالیت‌های روابط عمومی می تواند بسیاری از چالش‌های عمده سیستم را کاهش دهد.

 

وی"روابط عمومی مشاوره محور" را نخستین رویکرد این مرکز خواند و تصریح کرد: ارائه مشاوره به مدیران ارشد و رفع نقایص و پرکردن خلاهای درون دستگاه بدون بیان در جمع می تواند عملکرد مرکز را در بهبود روابط تقویت کند.

 

جدایی "تحلیل گری" در پاسخگویی به رسانه ها را از سیاست های مثبت مرکز عنوان کرد و گفت: می‌توان در برابر هر نقد یاخبر نادرستی، برای رسانه‌ها "تکذیبیه ساده" ارسال کرد اما با ارائه پاسخ تحلیلی و مبتنی بر واقعیت‌ها می‌توان ذهن مخاطبان را نسبت به وقایع روشن کرد و شرایط را به نفع سیستم تغییر داد.

 

وی از تدوین منشوری اخلاقی برای کارکنان مرکز خبر داد و گفت: در این منشور اصل بر صداقت در نگارش و فعالیت‌ها قرار دارد تا خبرنگاران و مراجعان بدانند "مرکز اطلاع‌رسانی" خود را در ادامه مخاطبان می‌بیند و همواره براصول حرفه‌ای و اخلاقی کار روابط عمومی پای بند و متعهد خواهد ماند.

 

رئیس مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش سرعت عمل در رصد و پایش اخبار آموزش وپرورش را از نقاط قوت مرکز برشمرد و تاکید کرد: انتقادات، پیشنهادات و تعریض‌های هر بخش را برای پاسخگویی به واحدهای مرتبط ارجاع می‌دهیم تا هر قسمت در فرآیند عملکرد و بازخورد اقدامات خود قرار بگیرد و درصورت امکان بتواند پاسخ مناسبی به نقدها و اخبار رسانه ها داشته باشد.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد