درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10777صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 04:31
توسعه عملکرد سازمان ها، نیازمند توجه ویژه به روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-حمیده میرزاحسینی یکی از بانوان جوان و فرهیخته دیار کریمان است که دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات گرایش روابط عمومی و فوق لیسانس علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-حمیده میرزاحسینی یکی از بانوان جوان و فرهیخته دیار کریمان است که دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات گرایش روابط عمومی و فوق لیسانس علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.


این بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی استان کرمان از سال 1386 تاکنون در اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمان به عنوان کارشناس تحقیقات و افکارسنجی مشغول به فعالیت است.


میرزاحسینیگفت: در جامعه امروزی، توسعه عملکرد سازمان ها و ادارات نیازمند توجه ویژه به اقدامات و عملکرد روابط عمومی ها است و مدیران دستگاه ها باید نگاه ویژه ای به این حوزه داشته باشند تا بتوان با اختصاص اعتبارات مورد نیاز و رفع چالش های موجود به نقاط ایده آل دست یافت.


وی، روابط عمومی را ترکیبی از هنر وعلم دانست و ادامه داد: روابط عمومی ها در راستای برقراری ارتباط بین مشتریان با مدیران و مسوولان ارشد یک سازمان تلاش می کنند زیرا با این تعامل، سازمان می تواند موفق بوده و هرچه سریعتر به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.


عضو علی البدل هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان،روابط عمومی را یکی از مبانی توسعه سازمانی برشمرد و تصریح کرد: از آنجا که روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان محسوب می شود، نادیده گرفتن آن به معنای نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی به عنوان یکی از اهداف مهم سازمانی، خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: به منظور توسعه روابط عمومی در ابتدا باید نگاه مدیران ارشد سازمان ها به جایگاه و قابلیت های روابط عمومی بهبود یافته و سپس تفکر مدیران روابط عمومی نیز نسبت به خود باوری تقویت شود که با انجام این دو فرایند می توان به آینده روابط عمومی خوش بین بود.


میرزاحسینی اظهارداشت: انجمن روابط عمومی کرمان باید دوره های آموزشی بیشتری را برای بالابردن آگاهی و دانش کارکنان روابط عمومی برگزار کرده و همچنین الگوی کارآمدی از روابط عمومی را تدوین و روابط عمومی ها را به تکنولوژی های نوین ارتباطی آگاه و مجهز کند.


وی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی خواست که روابط عمومی را در سازمان خود بر پایه تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری استوار کنند تا در تلاطم فعالیت های سازمان ها، به سلامتی به سرمنزل مقصود برسند زیرا راه روابط عمومی بسیار ناهموار است.


میرزاحسینی، بهترین فعالیت خود در سال گذشته را انجام نظرسنجی از مشتریان خاص G. شرکت مخابرات ذکر کرد و گفت: این اقدام و تحلیل و بررسی آنها نتایج مهمی را برای شرکت و مشتریان به همراه داشت.


وی در پایان عنوان کرد: با تبریک روز روابط عمومی به خانواده بزرگ روابط عمومی استان کرمان برای آنان در این مسیر دشوار ارتباطات وروابط عمومی آرزوی موفقیت وغلبه بر کاستی ها ومشکلات پیش رو دارم.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد