درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:43   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10775صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 04:17
حفاظت ازحریم کلان نظام تعلیم و تربیت از وظایف اصلی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی است
در گزارش رییس مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به وزیر آموزش و پرورش: حفاظت ازحریم کلان نظام تعلیم و تربیت از وظایف اصلی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-در گزارش رییس مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به وزیر آموزش و پرورش: حفاظت ازحریم کلان نظام تعلیم و تربیت از وظایف اصلی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی است


به گزارش شارا، رییس مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش سیاست حفاظت ازحریم کلان نظام تعلیم و تربیت راوظیفه ای جدی و از وظایف اداری وسازمانی توصیف وعنوان کرد: در سایه تعاملات مناسب و اثرگذار بر خبرگزاری ها توانسته ایم چالش ها و مسایل را به حداقل برسانیم و در این راستا بر طبق آمار کاهش 46 درصدی هجمه ها به نسبت دوره قبل مهر تاییدی بر موفقیت این طرح است.

 علیرضا جدایی ظهر امروز در دیدار وزیرآموزش و پرورش از مرکز اطلاع رسانی مهارت فنی، دانش و مهارت تخصصی، سوابق تجربی نوین، اخلاق و نقش ارتباطی و تعهد سازمانی را از شاخص های روابط عمومی کار آمد برشمرد و افزود: حرکت هدفمند، منظم و قاعده مند در فعالیت های روابط عمومی می تواند بسیاری از چالش های عمده سیستم را کاهش دهد.

وی"روابط عمومی مشاوره محور" را نخستین رویکرد مرکزخواند و تصریح کرد: ارایه مشاوره به مدیران ارشد و رفع نقایص و پر کردن خلاهای درون دستگاه بدون بیان در جمع می تواند عملکرد مرکز را در بهبود روابط تقویت کند.

جدایی "تحلیل گری" درپاسخ گویی به رسانه ها را ازسیاست های مثبت مرکز عنوان وخاطرنشان کرد:می توان در برابر هرنقد یاخبر نادرستی ،برای رسانه ها"تکذیبیه ساده" ارسال کرد اما با ارایه پاسخ تحلیلی ومبتنی بر واقعیت ها می توان ذهن مخاطبین رانسبت به وقایع روشن کرد وشرایط رابه نفع سیستم تغییر داد.

رییس مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش از تدوین منشوراخلاقی برای کارکنان مرکز خبر داد وگفت:دراین منشور اصل برصداقت در نگارش وفعالیت ها قراردارد تاخبرنگاران ومراجعین بدانند "مرکزاطلاع رسانی" خود را در ادامه مخاطبین می بیند و همواره براصول حرفه ای واخلاقی کار روابط عمومی پای بند و متعهد خواهدماند.

جدایی با بیان این که کار مرکزاطلاع رسانی مانند"آینه تخت " عمل می کند تصریح کرد:درانعکاس مطالب و نقدها به مخاطبین ومسئولین هیچ گاه بزرگ نمایی یا کوچک نمایی صورت نمی گیرد وهمواره درتنظیم اخبارموضع گیری های شخصی،سیاسی ویا گروهی وجود ندارد.

وی سرعت عمل در رصد وپایش اخبار آموزش وپرورش را از نقاط قوت مرکز برشمرد وتاکید کرد:انتقادات،پیشنهادات وتعریض های هربخش را برای پاسخ گویی به واحدهای مربوطه ارجاع می دهیم تا تاهرقسمت درفرایندعملکرد وبازخورد اقدامات خودقراربگیرد و درصورت امکان بتواند پاسخ مناسبی به نقدها واخباررسانه ها داشته باشد.

رییس مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش بااشاره به این که از زمان حضوروزیرمحترم تا کنون 3010 برنامه فرهنگی دراین مرکزتولیدشده است،اظهار کرد:دربخش مدیریت فرهنگی فعالیت های درون وبرون سازمانی به گونه ای تنظیم شده است که در سفرها،بازدیدها،دیدارها وسخنرانی هاهیچ مشکل،معضل ویا نقصی دیده نشود ویا به حداقل برسد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد