درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10774صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 04:14
مدیر روابط عمومی تعاون روستایی استان خوزستان روابط عمومی تریبون هر سازمانی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی تعاونی روستایی استان خوزستان توانست در اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر استان، نظر هئیت داوران را به خود جلب و برگزیده این جشنواره شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی تعاونی روستایی استان خوزستان توانست در اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر استان، نظر هئیت داوران را به خود جلب و برگزیده این جشنواره شود.


سید عابدین موسوی مدیر این روابط عمومی منتخب در گفت و گو با خبرنگار کارون پرس ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی به جامعه ارتباطات کشور، گفت: به نظر بنده کسی که در این حوزه کاری مشغول به خدمت است علاوه بر یادگیری مهارت های گوناگون مرتبط با این شغل باید دید عاشقانه ای به آن داشته باشد چرا که عشق در هر کاری دژ محکمی است برای مقابله با مشکلات و ناملایماتی که هر کسی کم و بیش با آن مواجه خواهد شد


وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که اگر سازمانی روابط عمومی نداشته باشد باید آن را مرده به حساب آورد ادامه داد: روابط عمومی ها به عنوان خانه و پل ارتباطی بین مردم و سازمان ها هستند و اگر نهادی بخواهد به حیات کاری خود ادامه دهد راهی جز برقراری ارتباط صادقانه با مردم، افکار و ایده هایشان نخواهد داشت.


موسوی، روابط عمومی یک سازمان را تریبون آن دانست و با بیان این موضوع که بیش از پنج دهه از عمر روابط عمومی ها در ایران میگذرد، آن را به وزارت خارجه یک کشور تشبیه کرد و افزود: همانطور که وزارت خارجه هر ملتی ملزم به داشتن رابطه با خارج از مرز های خود است، روابط عمومی ها نیز برای این که بتوانند عملکرد مثبت و مفیدی داشته باشند باید با خارج از سازمان خود در ارتباط باشد


این مقام مسئول در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار کارون پرس مبنی بر این که چه شاخصه هایی در شما وجود داشت که به عنوان برترین روابط عمومی استان شناخته شدید، گفت: روابط عمومی سازمان تعاونی روستایی خوزستان به این دلیل توانست مورد ارزیابی داوران قرار گیرد که تمامی استاندارهای لازم را که هر روابط عمومی باید داشته باشد را به لطف خدا دارا بوده که از جمله مهترین آن ها می توان به ارتباط مردمی، ارتباط رسانه ای، ارتباط درون و برون سازمانی، برگزاری نمایشگاه هایی در سطح بین الملل،ملی و استانی، برگزاری همایش ها و فعالیت های متنوع فرهنگی و افکار سنجی و... اشاره کرد


وی به توسعه روابط عمومی الکترونیکی این سازمان اشاره کرد و افزود: در این زمینه اقدامات چشمگیری مانند راه اندازی وبلاگ تخصصی ارتباطات و روابط عمومی، راه اندازی سه سامانه هوشمند پیامکی، برگزاری دوره های آموزش مجازی، راه اندازی سایت و پرتال سازمان تعاونی روستایی استان، شرکت در سمپوزیم و کنفرانس های بین المللی، ایجاد تالار های گفت و گو در وب سایت صورت گرفته است


موسوی ضمن تشکر از اصحاب رسانه های مختلف برای پوشش خبری اخبار مرتبط با این حوزه، تصریح کرد: این موفقیت بی شک مدیون یک گروه کاری منسجم و مقتدر است و اگر چنین نبود قطعا نمی توانستیم به این موفقیت ها دست پیدا کنیم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد