درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10773صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 04:13
روابط عمومی ها در توسعه اقتصاد و فرهنگ نقش مهمی را بر عهده دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رضا غلامرضایی یکی از با سابقه ترین و فعال ترین خانواده بزرگ روابط عمومی ها در استان کرمان است که قریب به 11 سال در این حوزه تلاش کرده است. وی هم اکنون به عنوان کارشناس آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مشغول به فعالیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رضا غلامرضایی یکی از با سابقه ترین و فعال ترین خانواده بزرگ روابط عمومی ها در استان کرمان است که قریب به 11 سال در این حوزه تلاش کرده است.
وی هم اکنون به عنوان کارشناس آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مشغول به فعالیت است.


نائب رییس هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید گفت که روابط عمومی ها در این راستا نقش مهمی را بر عهده دارند.


غلامرضایی افزود: تمامی روابط عمومی ها در بحث توسعه و اشاعه فرهنگ اصیل در جامعه نقش اولیه را بر عهده دارند و در بحث اقتصاد نیز روابط عمومی های دستگاه های مرتبط، بیشتر و سایر روابط عمومی ها در حد توان خود باید همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت کنند.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید همواره یک آهنگ را اجرا کرده و همه برای تحقق شعار سال، بازوان توانمند و کمک فعالی برای دولت باشند زیرا موفقیت روابط عمومی ها، موفقیت دولت خواهد بود.
وی روابط عمومی را آینه تمام نمای دستگاه ها توصیف کرد و اظهارداشت: مجموعه فعالیت های هر نهاد، سارمان و ارگانی توسط روابط عمومی ها انعکاس یافته و موجب می شود که مردم به نحو مطلوب از خدمات انجام شده، آگاهی یابند.


نائب رییس انجمن روابط عمومی استان کرمان، عنوان کرد: روابط عمومی ها از سوی دیگر انتقادات، پیشنهادات و سوالات مخاطبان را از جامعه دریافت کرده و به مدیر مربوطه انعکاس می دهد تا بهتر و بیشتر برای خدمات رسانی به مردم برنامه ریزی کنند.


وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی پویا و توانمند، واحدی است که بتواند از ابزارهای الکترونیکی روز، استفاده لازم را برده و برای خدمات رسانی و انعکاس فعالیت های دستگاه از این ابزارها بهترین استفاده را ببرد.


وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر روش های سنتی جوابگوی نیازهای جامعه نیست، گفت: روابط عمومی ها نیز باید همگام با پیشرفت علم رشد یابند.
وی افزود: روابط عمومی ها باید ذوق هنری و ابتکار خود را با علم روز همراه کنند تا بیشترین بازدهی را نسبت به دستگاه داشته باشند.


غلامرضایی درباره برنامه های پیشنهادی خود برای انجمن روابط عمومی استان کرمان، بیان کرد:انجمن روابط عمومی، انجمنی علمی و فرهنگی است و باید در زمینه برگزاری دوره های آموزش های علمی مورد نیاز روابط عمومی ها از جمله خبرنویسی، روزنامه نگاری، تهیه خبر، وبلاگ نویسی و IT اقدام کند.


وی به پیام خود به مناسبت روز روابط عمومی پرداخت و عنوان کرد:به نظرم خدمت بیشتر همراه با علم روز بهترین پیام برای این روز است.
وی تاکید کرد: برای داشتن یک روابط عمومی قوی و خوب، باید یکی از آیتم های جشنواره شهید رجایی که به انتخاب برترین دستگاه های اجرایی می پردازد، نقش روابط عمومی ها را مورد بررسی قرار دهد و دراین رابطه به کارهای ظاهری و کلیشه ای توجه نشود.


غلامرضایی روابط عمومی ها را چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای هر دستگاه ذکر کرد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد