درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10772صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 04:12
روابط عمومی با برنامه ریزی تکنیکی، ارتباط موثری بین سازمان و گروه های خارج از سازمان برقرار می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-علیرضا ابوالحسنی از چهره های نام آشنای دیار کریمان در عرصه فرهنگ و روابط عمومی است که 21 سال سابقه فعالیت در روابط عمومی به عنوان دیر روابط عمومی اداره کل سابق بازرسی و نظارت بر قیمتها ، مدیر روابط عمومی سازمان بازرگانی سابق،مدیر روابط عمومی هیئت بیسبال استان کرمان و مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان را بر عهده داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-علیرضا ابوالحسنی از چهره های نام آشنای دیار کریمان در عرصه فرهنگ و روابط عمومی است که 21 سال سابقه فعالیت در روابط عمومی به عنوان دیر روابط عمومی اداره کل سابق بازرسی و نظارت بر قیمتها ، مدیر روابط عمومی سازمان بازرگانی سابق،مدیر روابط عمومی هیئت بیسبال استان کرمان و مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان را بر عهده داشته است.


وی هم اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان در حال فعالیت است.
بازرس علی البدل هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: روابط عمومی می تواند با برنامه ریزی تکنیکی، ارتباط مؤثری بین سازمان و گروه های خارج از سازمان را افزایش داده و ارتباط مؤثری بین آنها ایجاد کند که منجر به توسعه شده و در نهایت باعث رشد بدنه کارشناسی سازمان مربوطه می شود.


وی ادامه داد: روابط عمومی با آفریدن و ساختن اعتبار و شهرت از سازمان و جلوگیری از تهدیدهای سازمان و آموزش به مردم و مخاطبان با توجه به اهداف سازمان مربوطه خود عامل توسعه در سازمان باشد .
وی اظهارداشت: روابط عمومی باید اصول و اطلاعات مربوط به سازمانش را بداند و اطلاعات دقیقی برای مسوولیت حرفه ای خویش در سازمان مربوطه داشته باشد و به لحاظ اینکه با اجتماع بزرگتری در خارج از سازمان نظیر مخاطبان خاص و عام اصناف ، تجار ، صنعتگران ، معدنکاران ، مصرف کنندگان و مردم جامعه ارتباط دارد، با استفاده از رویدادهای ویژه ای که توسط کانال های ارتباطی با وسایل ارتباط جمعی برقرار می شود در جستجوی توسعه و پیشرفت سازمان است.


وی بیان کرد: روابط عمومی علمی برخواسته از متن ارتباط است و اعتماد و اطمینان را خلق کرده و تقویت می کند و سیستمی از فرآیند ارتباطات است که حسن نیت می آفریند.
وی با تاکید بر این مطلب که روابط عمومی هاله ای از حسن نیت و همچنین اعتبار لازم برای کسب موفقیت ایجاد می کند، افزود: به عبارتی دیگر روابط عمومی، هنر تنظیم روابط برای ادراک دو طرفه بوده و در جهان امروز می تواند شکل ارتباط بین اشخاص، گروه ها، دولت ها و ملت ها را بصورت مناسب درآورد .


وی عنوان کرد: روابط عمومی پیشانی سازمان بوده یا به عبارتی دیگر ویترین و آینه تمام نمای یک سازمان یا برند خوشنامی یک سازمان است .
وی به تفاوت بین روابط عمومی سنتی و نوین اشاره کرد و افزود: در دنیای پر رقابت و پر تکاپوی امروز ، هر تشکیلاتی حق دارد که خود را بنماید و برای برانگیختن در دوران معاصر دوران گذر تمدنی اعتقاد بر این است که جامعه بشری در چرخشگاه تمدنی قرار گرفته است به این معنی که تمدنی به بن بست رسیده و تمدن جدیدی در حال پدیدار شدن است یعنی ما در حال گذر از یک وضعیت به وضعیت دیگر هستیم و مهمترین عامل بروز این چرخشگاه تمدنی انقلابی است که در حوزه اطلاعات و ارتباطات رخ داده است.


ابوالحسنی یادآور شد: فن آوری های نوین ارتباطی اطلاعاتی ، انسان را وارد عصر شاهراه های الکترونیکی و نظام های چند رسانه ای کرده که در آن مسابقه عجیبی میان کشورها برای وصل شدن به شبکه های ارتباطی جهان آغاز شده و دهکده جهانی بوجود آمده است.


وی ادامه داد: وظیفه روابط عمومی نوین در این زمان این است که افکار عمومی را جهت داده و روش های جدید را بشناسد تا اینکه چگونگی مواجه شدن با این افکار جدید را دریابد تا با یک دانش و بینش جدید با مسئله افکار عمومی مخاطبان خاص و عام سازمان مربوطه مواجه شود.


وی عنوان کرد: روابط عمومی بخشی از مدیریت است که دارای نیروهای متخصص بوده و در صورت لزوم در اغلب موارد بصورت واحد، بخش، مدیریت یا دستگاهی مستقل جلوه گر می شود و به همین دلیل که بخشی از مدیریت است و نزدیکترین ارتباط را با مدیریت دارد و در اغلب موارد نقش مغز متفکر، قلب تپنده، دست اجرا ، پای پیشرفت ، گوش شنوا ، چشم بینا و زبان گویای سازمان و مدیریت آن را ایفا می کند .
بازرس علی البدل انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: در روابط عمومی سنتی کارمندی که در دیگر پستها فعالیت داشت و یا از نیروهای درمانده سازمان که هیچگونه ابزار و وسیله ای نداشت با ابلاغی به عنوان مسوول روابط عمومی منصوب می شد و وظیفه ایشان این بود که در مراسمات و سمینارها پارچه ای نصب کند ، مجری و قاری بیاورد ، دعوتنامه را بفرستد و سایر کارهایی که مربوط به پشتیبانی سازمان بود انجام می داد که خوشبختانه در دو دهه گذشته روابط عمومی در سازمانها جایگاه خود را پیدا کرده و نیروهای متخصص و بهترین ابزار و امکانات روز را در اختیار دارند و بعنوان بازوی مدیریت سازمان شناخته شده اند .


وی به برنامه های پیشنهادی خود برای انجمن و روابط عمومی ها اشاره و بیان کرد: یافتن راهکاری جهت اقناع مدیران کل محترم بعضی دستگاه ها در موضوع تغییر نگاه به جایگاه و کارکرد روابط عمومی در سازمان و در خصوص نقش روابط عمومی، پیگیری در بازنگری اساسی در تشکیلات سازمان و سطوح اداره شدن روابط عمومی در دستگاههای اجرایی ، شرکتها ، مؤسسات، تدوین برنامه برگزاری دوره های کارآمد تخصصی روابط عمومی بطور مستمر و آموزش کارشناسان زبده و مجرب با ایده های نوین و کارآمد و نیز توسعه مؤثر روابط عمومی ها از جمله این پیشنهادات است.


وی افزود: برگزاری تورهای گردشگری برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی، تهیه چارت تشکیلاتی جدید با کمیته های مختلف برای انجمن روابط عمومی، نشست های مشترک مدیران مسوول نشریات ، مدیران خبرگزاریها و صدا و سیما با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، برگزاری سمینارهایی در شهرستانهای استان کرمان با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان کرمان و تهیه تقویم برنامه ها، سمینارها ، دوره های آموزشی و مراسمات و .... توسط انجمن روابط عمومی برای هر سال درابتدای سال از دیگر موارد پیشنهادی به شمار می رود.


وی خاطرنشان کرد: تمامی انسانها در جوامع مختلف نیاز به ارتباط دارند و روابط عمومی به توسعه روابط بین جوامع انسانها کمک کرده و بستری برای تعامل و تفاهم بوجود می آورد.
وی افزود: روابط عمومی و پتانسیل های آن در ارائه راهکارهای اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و توسعه های ارتباطی بسیار ارزشمند است و نهایتاً روابط عمومی علم برند و خوشنامی سازمان است .
ابوالحسنی بیان کرد: در همین راستا فرصت را غنیمت شمرده و 27 اردیبهشت روز روابط عمومی را به سفیران پیوند مدیران و کارشناسان روابط عمومی در تمامی دستگاهها تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم در رسالتی که به عهده گرفته اند همواره موفق و پیروز باشند .


وی به بهترین فعالیتی که در حوزه روابط عمومی در سال گذشته انجام داده اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده توسط اینجانب و سایر همکارانم در روابط عمومی سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها از طریق اداره کل روابط عمومی وزارت متبوع در چارت سازمانی جدید که در اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شده حوزه روابط عمومی به اداره روابط عمومی ارتقاء پیدا کرده و زیر نظر بالاترین مقام مسئول یعنی رئیس سازمان فعالیت دارد .


ابوالحسنی افزود: برای توسعه روابط عمومی، مدیران ارشد دستگاه ها باید به روابط عمومی سازمان مربوطه بیشتر توجه کنند زیرا روابط عمومی ویترین و یا پیشانی یک سازمان است و می تواند برند خوشنامی سازمان باشد .


وی بیان کرد: اهمیت و جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در زمانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها دوامشان در عرصه و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است و محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است بنابر این باید به روابط عمومی و کارکردهای آن بهتر و منطقی تر نگاه کرد .

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد