درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10759صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 11:48
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان: روابط عمومی، سکوی پرش بالفعل کردن استعدادهای درونی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عباس سعید یکی از اعضای جوان و فعال هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان است که مدرک لیسانس علوم تربیتی خود را از دانشگاه تربیت معلم تبریز و فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی را از دانشگاه علامه طباطبایی کسب کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عباس سعید یکی از اعضای جوان و فعال هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان است که مدرک لیسانس علوم تربیتی خود را از دانشگاه تربیت معلم تبریز و فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی را از دانشگاه علامه طباطبایی کسب کرده است.


وی درباره سابقه فعالیت خود در روابط عمومی نگاشته است که حدود هفت سال به صورت پاره وقت در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به کار بوده و پس از آن فعالیت پاره وقت در دانشگاه جامع علمی کاربردی، فعالیت در پژوهشکده بیمه و مسوولیت روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است و هم اکنون به عنوان کارشناس حقوقی اداره کل صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارد.
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان، روابط عمومی را سکوی پرش بالفعل کردن استعدادهای درونی دانست و گفت: امیدوارم که همه همکارانم از روابط عمومی و تمامی ظرفیت های نهفته در آن نهایت استفاده را ببرند.


سعید افزود: به دلیل نگاه غیر کارشناسی و تفاوت های فاحش نگرش های حاکم بر سازمان ها به ویژه سازمان های دولتی می توان گفت به تعداد روابط عمومی های استان ما از روابط عمومی تعریف وجود دارد اما به اعتقاد اینجانب روابط عمومی، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی است.

 
وی، مهمترین سرمایه گذاری و پیش شرط هر فعالیت توسعه ای را توجه به نیروی انسانی دانست و ادامه داد: به نظر می رسد برخلاف تمامی مسائل و مشکلات سخت افزاری که در حوزه روابط عمومی مطرح می شود، حداقل در سطح استان کرمان با مشکل نرم افزار و یا به تعبیر دیگر نیروی انسانی کارآزموده و ماهر در زمینه روابط عمومی مواجه هستیم.


وی عنوان کرد: آموزش تنها راه توسعه روابط عمومی در استان کرمان است که مهمترین شرط آن، نگرش اصولی روسای سازمان ها و دستگاه های اجرایی به فعالیت علمی روابط عمومی است.


وی تاکید کرد: روابط عمومی به معنای سازمان البته نه به صورت شعار است و اگر در عالم واقع این اتفاق بیفتد روابط عمومی به جایگاه بایسته خود نائل خواهد شد.


این مدرس دانشگاه افزود: نگاه صرف تبلیغاتی در فعالیت های روابط عمومی سم مهلک و کشنده ای برای این حوزه محسوب می شود و قربانی این نگاه نیز مخاطب خواهد بود.


وی تفاوت بین روابط عمومی سنتی و نوین را در چهار بعد مورد بررسی قرار داد و افزود: در بررسی این موضوع از بعد مخاطب باید گفت که در روابط عمومی سنتی مخاطب محلی و حداکثر ملی است اما در روابط عمومی نوین مخاطب جهانی است.


سعید بیان کرد: از بعد بازخورد نیز اگر چه کامل ترین نوع ارتباط، ارتباط مستقیم و چهره به چهره است و یکی از مزایای ارتباط مستقیم بازخورد آنی و سریع است ولی می توان گفت روابط عمومی نوین به دلیل ثبت بازخورد، از ویژگی بارزتری در فعالیت های روابط عمومی برخودار است.


وی اظهارداشت: از بعد فرستنده پیام نیز در روابط عمومی مدرن به دلیل قابلیت ها و امکاناتی که فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی در اختیار فرستنده پیام قرار داده است، امکان انتقال پیام به صورت فزاینده ای افزایش یافته است به طوری که مفاهیم انفجار اطلاعاتی و سواد اطلاعاتی، مولود این شرایط است.


وی ادامه داد: از بعد محتوای پیام نیز در شرایط مدرن، قابلیت انتقال پیام به صورت چند رسانه ای و استفاده از صوت، تصویر، عکس، بازخود آنلاین، داده ها و ...وجود دارد.


عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان، تمرکز بر نشست ها و گپ های دوستانه کاربردی مرتبط با روابط عمومی و استفاده از قابلیت های همه اعضاء را مورد تاکید قرار داد و گفت: از دیدگاه من، لذت بخش ترین فعالیت در حوزه روابط عمومی، آموزش است.


وی ادامه داد: برگزاری چندین کارگاه آموزشی با عناوین اصول خبر نویسی، افکار عمومی، مدیریت روابط عمومی، ارتباطات مردمی، ارتباط با رسانه و سایر حوزه های مرتبط با حوزه کاری از جمله اقدامات انجام شده اینجانب در یکسال اخیر بوده است.


وی در پایان گفت: بار دیگر توجه همکاران محترم در روابط عمومی دستگاه های اجرایی را به استفاده از ظرفیت های بسیار مطلوب فعالیت در روابط عمومی برای بالفعل کردن استعدادهای خدادادی متعددی که در وجودمان است جلب می کنم، موضوع قابل تاملی است، اندکی بیندیشید...

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد