درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10754صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 11:09
بیانیه بانک انصار به مناسبت بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی
طی دهه های اخیر و به ویژه دهه نخست هزاره سوم، باگسترش فناوری های نوین ارتباطی واطلاعاتی، تجدیدساختار و مهندسی مجدد نهادها وسازمان های اقتصادی و مالی و حتی سیاسی و فرهنگی جهان اجتناب ناپذیر شده و جهان شاهد تحولات گسترده ای در مدیریت حرفه های نوین بوده که حول جهان گرایی تولید و استفاده حداکثری از فناوری های یادشده صورت پذیرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  این تحولات مدیریتی از آنچنان عمق و گستره ای برخوردار بوده است که همه استانداردهای تصمیم گیری در دنیای کسب و کار را دست کم به دلیل جهانی شدن تصمیمات وتلاش برای نفوذ در بازار جهانی و کسب سهم مناسب از آن، تغییر داده و البته فرایندهای بازاریابی و تبلیغات و به ویژه روابط عمومی را دشوارتر و پیچیده ترکرده است.

 

آنچه بیش از هرعامل دیگری به تحقق این بازارجهانی یاری رسانده، تکیه فوق العاده نظام مدیریتی نوپدیدار به استفاده از قابلیت های ارتباطی و اطلاعاتی فناوری های نوین است و این راهبرد ارتباطی و اطلاعاتی همچنین به دستاوردهای علمی ونظری مدیریتی ای مجهز بوده که ارتقای کیفی فرایندهای نفوذ را آسان تر کرده است.

 

افزون براین، توسعه ارتباطات راه دور و پیشرفت شبکه جهانی اینترنت و گسترش تلویزیون های ماهواره ای از آنچنان ابعادی برخوردار شده اند که اکنون دیگر تصور دنیایی بدون وجود آن ها حتی در اقصی نقاط جهان غیرممکن است و بنابراین، تحلیل پیامدهای چنین وضعیتی، بیش از پیش لازم و ضروری شده و از آن جا که این امر با موضوع جایگاه کشور پرعظمت ایران با دریایی از امکانات و استعدادها در منطقه گره خورده و رسیدن به اهداف چشم انداز بیست ساله اهمیت آن را تشدید می کند، سیاستگذاری و برنامه ریزی برای تصاحب جایگاه برتر ایران در منطقه اهمیت روزافزون می یابد و غفلت از آن به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

 

درچنین زمینه ای از تحول، بی تردید نقش روابط عمومی ها به عنوان ابزاری مناسب برای اقناع افکارعمومی در درون و دیپلماسی رسانه ای در سطح منطقه ای و جهانی  تعیین کننده و بسیار برجسته است و باید که به عنوان یکی از عناصر اصلی دنیای ارتباطات به مدیریت افکارعمومی داخلی و منطقه ای و جهانی اهتمام ورزیده و نظام مقدس اسلامی را در نیل به اهداف والایش یاری رسانند.

 

بانک انصار به عنوان بانکی ارزشی و دارای ظرفیت های مطلوب ملی و بین المللی در عرصه مدیریت پولی وبانکی ضمن تجلیل از مقام والای مدیران ومتصدیان روابط عمومی به عنوان سفیران آگاهی و توسعه جامعه و گرامیداشت هفته ای که به نام ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است، از کلیه صاحبنظران، اندیشمندان و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی می خواهد تا در راستای شکوفایی اقتصادی و تحقق اقتصادمقاومتی درونزاد وبرونگرا و توسعه همه جانبه کشور بکوشند و از قابلیت های این حرفه های پیشرو در دستیابی ایران عزیز به جایگاه برتر منطقه ای، بیش از پیش، بهره برداری کنند.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد