درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10751صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 10:57
وزارت راه وشهرسازی ظرفیت رسیدن به روابط عمومی تحلیل گر را دارد
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: روابط عمومی تحلیل گر پیشاپیش امور، رویدادها و روندها حرکت می کند و در تعیین سیاست ها و خط مشی های سازمان مشارکت می کند که وزارت راه و شهرسازی با توجه به حضوری وزیری که درک دقیق و علمی از این حوزه ، ظرفیت رسیدن به روابط عمومی تحلیل گر را دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  علیرضا معزی که در همایش روابط عمومی های وزارت راه وشهرسازی سخن می گفت، با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی درک دقیق و علمی از حوزه روابط عمومی دارند و تمام کارویژه های رسانه ها را می شناسند، تصریح کرد: اگر برنامه ای در خصوص روابط عمومی ها تدوین شود امیدواریم که با درک صحیحی که از روابط عمومی در وزارت راه وشهرسازی وجود دارد به طور کامل در این وزارتخانه اجرا شود.
 

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با تقسیم بندی کلی روابط عمومی ها در سه بخش توجیه گر، تبیین گر و تحلیل گر بیان کرد: بالاترین سطح روابط عمومی ها، روابط عمومی تحلیل گر است که پیشاپیش امور، رویدادها و روندها حرکت می کند و به سطح مشاور مدیریت ارتقاء می یابد و در تعیین سیاست ها و خط مشی های سازمان مشارکت می نماید.
 

وی افزود: این نوع روابط عمومی تقویت درک متقابل با مخاطبان را هدف خود قرار داده و با اعتماد به نفس و استدلال و منطق قوی ضمن صیانت از منافع سازمان، از منافع مردم، دولت و سازمان های دیگر هم پاسداری می کند.
 

معزی اظهار داشت:  روابط عمومی تحلیل گر خواست ها، نیازها و گرایش های مخاطبان سازمان را تشخیص داده و به مدیران سازمان انتقال می دهد و با ارائه مشاوره های تخصصی به سیاستگذاران سازمان سهم قابل ملاحظه ای در تدوین سیاست ها و برنامه های اجرایی سازمان ایفاء می نماید.
 

وی افزود: اگر برای روابط عمومی وظایفی چون اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، شکل دهی به افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی های عمومی قایل باشیم وظیفه پاسخگویی به افکار عمومی یکی از مهم ترین وظایف این واحد سازمانی است به طوری که پاسخگویی دربرگیرنده و نتیجه تمامی تلاش های صورت گرفته روابط عمومی است.
 

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: روابط عمومی با ارتقا جایگاه پاسخگویی سازمان ها به عنصری موثر در جهت شفاف کردن روابط اجتماعی، جلب اعتماد باورهای عمومی، درستگویی و چرخش اطلاعات تبدیل می شود. بابرداشتن دیوارهای میان روابط عمومی ها، رسانه هاومردم ونیزباشفاف سازی سازمان ها، سیاست دو سویه شدن ارتباط تحقق می یابد.
 

معزی با بیان اینکه روابط عمومی توجیه گر پایین سطح روابط عمومی ها است، یادآور شد: روابط عمومی توجیه گر یک روابط عمومی سازمان محور و مدیر محور است که به طور مستمر درتوجیه دیدگاه های مدیران سازمان و منافع سازمان خود می کوشد.
 

وی اضافه کرد: روابط عمومی تبیین گر در خوشبینانه ترین شکل خود یک روابط عمومی توصیف کننده و روایتگر است که به دنبال رویدادها و وقایع حرکت می کند و تنها به شرح و بیان و گزارش آن ها می پردازد. این نوع روابط عمومی فاقد برنامه استراتژیک و برنامه های اجرایی است و به صورت منفعل، بدون ابتکار و خلاقیت با روزمرگی انجام تکلیف می کند.
 

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: امروز تکریم روابط عمومی، تکریم افکار عمومی و در نتیجه مردم است و بزرگترین چالش روابط عمومی ها یافتن مخاطب اصلی روابط عمومی ها است و اگر روابط عمومی ها به وظایف خود دقیق عمل کنند مشکل اطلاع رسانی در کشور نخواهیم داشت.
 

بنابر این گزارش همایش روابط عمومی های وزارت راه وشهرسازی روز یکشنبه 28 اردیبهشت با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، مدیران کل سابق روابط عمومی وزارتخانه های مسکن و شهرسازی و راه وترابری سابق و مدیران روابط عمومی های این حوزه در سراسر کشور برگزار شد.
 

در این مراسم از خانواده های شهدای روابط عمومی وزارت راه و ترابری سابق شامل شهید راحمی، راهی و مرحوم برزگر قدرداتی و از مدیران کل سابق روابط عمومی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

منبع: تی نیور

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد