درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10750صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 10:53
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان:
روابط عمومی ها، نیازمند توجه مدیران هستند
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان، روابط عمومی ها را نیازمند حمایت و توجه مدیران دانست و گفت: در صورت توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی ها، این واحد می تواند به ساختن سازمان خوب، تمایز خود در مسایل مختلف و نیز پاسخگویی تلاش کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  "محسن عباسپور" در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: روابط عمومی ها می توانند نقش راهبردی خود را در بکار گرفتن ارتباطی دو جهته در سطح سازمان و سطح مخاطبان با ایجاد یک حلقه ارتباطی متمرکز تاثیر گذاری فعالیت های سازمان را افزایش دهند.

 

عباسپور، روابط عمومی را هنر و علم نایل آمدن به هماهنگی با محیط از طریق درک متقابل مبتنی بر حقیقت و اطلاعات کامل توصیف کرد و ادامه داد: روابط عمومی، حرفه ای است که در آن نباید به فکر دستکاری افکار مردم به سمت خاص بود بلکه باید در راستای تنویر افکار عمومی نهایت تلاش را به کار گرفت.

 

وی به تعریف پروفسور معتمد نژاد درباره روابط عمومی پرداخت و گفت: این استاد گرانقدر روابط عمومی را چنین تعریف کرده است که روابط عمومی، ضرورت است و در خود مدیریت است و نه در بیرون آن و روابط عمومی در متن است نه در حاشیه و در یک کلام روابط عمومی، کارهای خلاق و هوشمندانه و مفرح است.

 

عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان، تفاوت روابط عمومی سنتی و نوین را در کارکردها، نیروی انسانی و ابزار کار دانست و افزود: روابط عمومی های نوین، فعالیت در عرصه روابط عمومی را با گذشته بسیار متمایز کرده است.

 

وی، انجمن روابط عمومی را یک سرمایه معنوی خوب توصیف و بیان کرد: انجمن روابط عمومی می تواند به پیشبرد سیاست ها و اهداف روابط عمومی ها کمک کرده و آنها را در زمینه تخصصی و حرفه ای کردن از طریق برنامه های آموزشی، همراهی کند و در مجموع بازوی مشورتی توانمندی برای روابط عمومی ها باشد.

 

وی با بیان این مطلب که انجمن روابط عمومی می تواند چشم انداز روابط عمومی ها در یک برهه کوتاه مدت را مشخص کرده و در جهت رسیدن به آن حرکت کند، اظهارداشت: روابط عمومی ها نیز باید به انجمن روابط عمومی اعتماد و اطمینان داشته باشند و در برنامه های انجمن مساعدت کنند زیرا این انجمن می تواند چراغ راه روابط عمومی ها باشد.

 

وی به اقدامات یکساله در حوزه کاری خود اشاره و بیان کرد: در راستای توسعه روابط عمومی الکترونیک پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی برق منطقه ای کرمان با نام افشان راه اندازی کردیم که مجزا از پرتال و سایت شرکت است و تمامی اخبار و گزارشات بروز شرکت از طریق این سایت اطلاع رسانی می شود و از طریق آدرس www.afshankrec.ir قابل دسترسی است و اولین روابط عمومی در میان شرکت های برق هستیم که سایت مجزا داریم و بقیه روابط عمومی ها در واقع در همان سایت شرکت خود جایگاهی دارند.

 

عباسپور پیشنهاد کرد: انجمن روابط عمومی با همکاری روابط عمومی استانداری با تشکیل یک کمیته تخصصی و با تعیین چند شاخص و محور روابط عمومی های استان را ممیزی کنند زیرا این اقدام، حرکت خوبی برای ترقی روابط عمومی ها خواهد بود.

 

عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان عنوان کرد: از همه روابط عمومی ها به عنوان موتورهای انتقال دهنده اطلاعات و عوامل موثر در تغییر نگرش ها، باور ها و رفتار های مردم تقاضا دارم که زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی که عنصر مهم فرهنگی در توسعه کشور است، همکاری بیشتری داشته باشند

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد