درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10748صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 10:40
حصیری خبر داد:
برگزاری نخستین همایش علمی روابط عمومی از نگاه «دیروز، امروز، فردا» در بوشهر
رئیس مرکز علمی – کاربردی همیاری و شهرداری‌های بوشهر از برگزاری نخستین همایش علمی روابط عمومی از نگاه «دیروز، امروز، فردا» در روز 29 اردیبهشت‌ماه، به مناسبت روز ملی روابط عمومی در در دانشگاه علمی – کاربردی مرکز همیاری و شهردار‌ی‌های بوشهر خبر داد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  حصیری، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی مرکز همیاری و شهرداری‌های بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی به‌عنوان یک نهاد ارتباطی متعلق به جامعه مدرن است، اظهار کرد: این ساختار در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی در جایگاه واقعی خود قرار گرفته ولی در جوامع جهان سومی این ساختار بیشتر تقلیدی و دچار روزمرگی و پراکنده‌کاری شده است.

 

رئیس دانشگاه علمی – کاربردی مرکز همیاری و شهرداری‌های بوشهر ادامه داد: به‌دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می‌توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ‌گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های مجازی نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی دینی دارند، افزود: روحانیون و اساتید فرهیخته دانشگاه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع در عرصه‌های مختلف مذهبی به مردم می‌توانند با افزایش معرفت دینی افراد جامعه، آنان را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه کنند و حتی نقش مهم رسانه‌ها و مطبوعات در‌ ترویج فرهنگ و کتاب ‌و کتابخوانی و فرهنگ قرآنی در جامعه انکار‌ناپذیر است.

 

حصیری از برگزاری نخستین همایش علمی روابط عمومی از نگاه «دیروز، امروز، فردا» در روز 29 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 18 به همت دانشگاه علمیکاربردی مرکز همیاری و شهرداری‌های بوشهر و به مناسبت روز ملی روابط عمومی با سخنرانی اساتید ملی عرصه علوم ارتباطات و رسانه در این مرکز خبر داد و گفت: رسانه‌های تصویری آموزگار خانگی هستند و نقش کلیدی در شکل‌گیری باورها و اعتقادات مردم به‌ویژه فرزندان دارند.

 

یادآور می‌شود، این همایش علمی با حضور اساتید و دانشجویان فرهیخته و افراد فعال صاحب‌نظر فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی – کاربردی فرهنگ و هنر و همیاری و شهرداری‌های بوشهر، واقع در سه راهی داوس برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایکنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد