شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی انتقال خون گیلان در گفتوگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به نقش روابط عمومیها در یک سازمان، اظهار کرد: روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی نبض تپنده و انتقال دهنده اتفاقات محیط به مدیر هستند و همچنین ایجاد تعامل و همکاری مجموعه تحت مدیریت با مدیر مجموعه را به عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه اهمیت روابط عمومیها برای برخی از مدیران به درستی معنا نشده است، افزود: البته همواره نباید در خصوص کمبود اعتبارات و امکانات صحبت کنیم بلکه مدیر روابط عمومی موفق است که بتواند با حداقل امکانات عملکرد بسیار موفقی از خود ارائه دهد.
مدیر روابط عمومی انتقال خون استان گیلان گفت: مدیر روابط عمومی باید توانایی این را داشته باشد که به عنوان یک مشاور یا تئوریسین در بحث ارتباطات و روابط عمومی به مدیر مجموعه خود کمک کند لذا مدیر روابط عمومی زمانی موفق است که بتواند تحلیلگر خوبی باشد و سیاستهای کلان سازمان خودش را برای مدیریت تحت امر خودش تشریح کند.
هادیپور ارتقاء فرهنگ و انتقال ارزشها و محورهای یک زندگی مطلوب در جامعه را از مهمترین اولویتهای کاری یک روابط عمومی دانست و بیان کرد: یک روابط عمومی پایدار با راهبردهایی مانند تبلیغ، اطلاع رسانی، زمینهسازی و فضاسازی در راستای فرهنگ سازی گام بردارد.
وی تاکید کرد: سازمانها برای رسیدن به توسعه همه جانبه در گام نخست باید جایگاه روابط عمومیها را در سازمان و اداره مربوطه تقویت کنند تا این بخش اداری با بهرهگیری از افکار و ایدههای مدیریت ارتباطی اقدام به شناخت نیازها سپس پاسخگویی به این خواستهها کند.
منبع: ایکنا
|