درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10745صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 08:30
انتقال ارزش‌ها مهمترین اولویت‌ کاری روابط عمومی است
مدیر روابط عمومی انتقال خون گیلان ارتقاء فرهنگ و انتقال ارزش‌ها و محورهای یک زندگی مطلوب در جامعه را از مهمترین اولویت‌های کاری یک روابط عمومی دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر روابط عمومی انتقال خون گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در یک سازمان، اظهار کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نبض تپنده و انتقال دهنده اتفاقات محیط به مدیر هستند و همچنین ایجاد تعامل و همکاری مجموعه تحت مدیریت با مدیر مجموعه را به عهده دارند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه اهمیت روابط عمومی‌ها برای برخی از مدیران به درستی معنا نشده است، افزود: البته همواره نباید در خصوص کمبود اعتبارات و امکانات صحبت کنیم بلکه مدیر روابط عمومی موفق است که بتواند با حداقل امکانات عملکرد بسیار موفقی از خود ارائه دهد.

 

مدیر روابط عمومی انتقال خون استان گیلان گفت: مدیر روابط عمومی باید توانایی این را داشته باشد که به عنوان یک مشاور یا تئوریسین در بحث ارتباطات و روابط عمومی به مدیر مجموعه خود کمک کند لذا مدیر روابط عمومی زمانی موفق است که بتواند تحلیلگر خوبی باشد و سیاست‌های کلان سازمان خودش را برای مدیریت تحت امر خودش تشریح کند.

 

هادی‌پور ارتقاء فرهنگ و انتقال ارزش‌ها و محورهای یک زندگی مطلوب در جامعه را از مهمترین اولویت‌های کاری یک روابط عمومی دانست و بیان کرد: یک روابط عمومی پایدار با راهبردهایی مانند تبلیغ، اطلاع‌ رسانی، زمینه‌سازی و فضاسازی در راستای فرهنگ سازی گام بردارد.

وی تاکید کرد: سازمان‌ها برای رسیدن به توسعه همه جانبه در گام نخست باید جایگاه روابط عمومی‌ها را در سازمان و اداره مربوطه تقویت کنند تا این بخش اداری با بهره‌گیری از افکار و ایده‌های مدیریت ارتباطی اقدام به شناخت نیاز‌ها سپس پاسخگویی به این خواسته‌ها کند.

 

منبع: ایکنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد