درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10744صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 08:26
«Biz Press Office» فرصتی برای انتشار محتوای روابط عمومی ها
بر مبنای تحقیقات انجام شده در موسسه CMO بریتانیا کبیر، اعتماد در اثربخشی بازاریابی محتوا به طور سالانه باعث ترغیب بیش از 60% از بازاریابان برای اختصاص افزایش بودجه ترویجی شان شده است. در این یادداشت به این موضوع می پردازیم که چرا بازاریابی محتوا بایستی بخشی لاینفک از استراتژی کمپین ارتباطات باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - بر مبنای تحقیقات انجام شده در موسسه CMO بریتانیا کبیر، اعتماد در اثربخشی بازاریابی محتوا به طور سالانه باعث ترغیب بیش از 60% از بازاریابان برای اختصاص افزایش بودجه ترویجی شان شده است. در این یادداشت به این موضوع می پردازیم که چرا بازاریابی محتوا بایستی بخشی لاینفک از استراتژی کمپین ارتباطات باشد.


با ظهور رسانه دیجیتال، کمپین ها و برندها و استفاده آنها یک ضرورت برای وبسایت های شرکت ها به منظور ارائه محصولات و خدماتشان در بازار فروش شده است. گسترش کانال های رسانه ای جدید به طور قابل توجهی فشار را برای پوشش همه پایگاه های ارتباطی بازاریابان افزایش داد.


برخی از پایگاه هایی که نیازمند پوشش توسط بازاریابان به منظور تقویت برند ها بود عبارتند از:
• بازاریابی ایمیلی و خبرناهای های الکترونیکی
• مطالعه موردی و انتشار محتوای برند
• مقالاتی در وبسایت های ثانویه
• محتوای همزمان
• کانال های رسانه اجتماعی
• قابلیت ارزیابی


«Bizcommunity» به عنوان یکی از خدمات پخش برتر محتوا بازاریابی در افریقای جنوبی شناخته شده است که به بازاریابان اجازه می دهد هزینه های خود را موثر کرده و اهرم هوشمندانه ای را در زمینه تمام موضوعات فوق از طریق محصول 360 با نام «Biz Press Office» درجه به کار گیرند. این بکارگیری بدین اشکال انجام می شود:


• بازاریابی ایمیلی: گزارش های خبری ارائه شده از طرق یک «Biz Press Office» میان 292 هزار مشترک در سراسر 20 صنعت مرتبط از طریق 3.1 میلیون گزارش مطبوعاتی که ماهانه منتشر می شود، دسترسی بی بدیلی را برای محتوای شرکت ایجاد می کند.


• مطالعه موردی و انتشار محتوای برند: گزارش های خبری که از طریق «Biz Press Office» ارائه شده اند، نه تنها در صفحه اصلی نمونه کارهای «Bizcommunity» به نمایش در می آیند، بلکه همچنین حضور مستحکم برند در دیگر رابط های استراتژیک سایت نشان می دهند که ماهانه بیش از 301 هزار بازدیدکننده دریافت می کنند.


• مقالات در سایت های ثانویه: گزارش های خبری شرکت، تصاویر و ویدئو از جهان آفلاین و وبسایت موجود شرکت یا وبلاگ آگهی ها را تقویت می کند و به طور همزمان سئوی سایت شما نیز در وبسایت های جامعه صنعتی «Bizcommunity» تقویت می شود.


• محتوای همزمان: وسیع ترین دسترسی ممکن برای محتوای شرکت شما بهترین دفاع برای شرکت می باشد. گزارش های ارائه شده از طریق «Biz Press Office» میان سایر نشریات کسب و کار از قبیل فاین ویک، گزارش کسب و کار و سایرین پخش می شود و شما مطمئن می شوید که محتوای برند نه تنها برای وبلاگ شرکت ارائه شده، بلکه اکنون بیشترین آگاهی را در میان نشریات کسب و کارتان ایجاد می کند و شما به اهداف استراتژیک اطلاع رسانی تان نزدیک می شوید.


• رسانه های اجتماعی و بازاریابی موبایل: راه حل کامل استراتژی تولید محتوا: سهولت در طراحی، نصب، پخش گسترده تا حد ممکن، به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی و گزارش آمار ماهانه، از محصولاتی هستند که «Biz Press Office» به شما ارائه می دهد.


تمام ویژگی های فوق و مواردی که در فوق نیامده باعث می شوند که «Biz Press Office» به عنوان ابزاری نهایی برای ترویج محتوای جوامع کسب و کار بین المللی و افریقایی ما درآید.


[یادداشت بالا یک متن اقناعی بود که محصولی توسط روابط عمومی سازمان در آن معرفی شده بود. نوعی یادداشت که امروز کمتر در نشریات ایرانی دیده می شود. در واقع روابط عمومی های شرکت های خصوصی و حتی دولتی می توانند از این سبک نوشته ها که به آن داستان نیز می گویند برای بهبود آگاهی از برند خود استفاده کنند.- مترجم]
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد