درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10721صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 05:47
شهردار مشهد:
آن روابط عمومی موفق تر است که رضایت مردم را نسبت به سازمانش و در نهایت به جمهوری اسلامی بیشتر کند
با همت شهرداری مشهد، مسئولین روابط عمومی شورای اداری استان بعد از بازدید از باغ گیاه شناسی مشهد، مرکز کنترل ترافیک مشهد و پروژه ی خط 2 قطار شهری مشهد، در نشستی صمیمی با حضور شهردار گرد هم آمدند و به تبادل نظر پرداختند.
  

آن روابط عمومی موفق تر است که رضایت مردم را نسبت به سازمانش و در نهایت به جمهوری اسلامی بیشتر کند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید صولت مرتضوی در جمع مدیران روابط عمومی شورای اداری استان گفت: خداوند در مبدا بعث نبی اکرم(ص)  ایشان را مامور به تبلیغ کرد و در واپسین  لحظات عمر نیز دوباره ایشان را مامور به تبلیغ کرد. تاریخ اسلام نیز بیانگر این است که اولین آیاتی که بر نبی اکرم نازل شد نیز این بود که بخوان، قرائت کن و حقایق الهی را تبلیغ کن.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی این آیات بر پیامبر اسلام نازل شد بر ایشان سنگین آمد تا جایی که نقل  می کنند ایشان حالت تب و لرز پیدا می کنند و پشمینه ای می پوشند که آیه می آید"یا ایها المدثر.قم و فانذر".

 

شهردار مشهد اظهار کرد: بحث تبلیغ  در سرلوحه ی همه ی پیامبران بوده و تبلیغ برای دعوت به توحید و یکتاپرستی و برای عدل و داد و قسطو پرهیز از ظلم و این شان تبلیغ است.

مرتضوی بیان کرد: از این مقدمه این نتیجه حاصل می شود که تبلیغاتی که مبتنی بر حقایق و واقعیات باشد کار بزرگی است و بخش اعظم آن برعهده ی روابط عمومی هاست. روابط عمومی یعنی ارتباط بین مرجع خدمت رسان و خدمت گیر.

 

وی افزود: روش تبلیغ باید ویژگی های خاص خودش را داشته باشد. باید مستحکم و موزون و موقر باشد. باید مبتنی بر واقعیات و دنباله دار و پشت سر هم باشد تا ملکه ی نفس انسانها شود.

 

وی  خاطر نشان کرد: گاهی اوقات ما روابط عمومی را با روابط خصوصی اشتباه گرفته ایم . گاهی اوقات فکر می کنیم آن روابط عمومی موفق تر است که رئیس اداره بیشتر در دید باشد که این مبتنی بر حق و عدالت نیست. آن روابط عمومی موفق تر است که بتواند رضایت مردم را نسبت به سازمانش و در نهایت به جمهوری اسلامی بیشتر کند.

 

 شهردار افزود: بنده بر این باورم یکی از وظایف روابط عمومی ها اشاعه ی معروفات است، اشاعه ی نماز، عفاف، پرهز از تجسس غیر منطقی در زندگی افراد، تبلیغ فرهنگ حجاب و... میتوان وظیفه ی روابط عمومی باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به جریان غدیر اظهار کرد: تبلیغ اگر کامل صورت نگیرد زحمات چندین ساله از بین می رود و ممکن است دیگران آن را وارونه نشان دهند. و تبلیغ باید در زمان و مکان و موقعیت مناسب انجام شود.

 

وی در پایان گفت: کار روابط عمومی بسیار کار مطلوب و مبارکی است. افکار سنجی واقعی است. باید مراقب باشیم اطلاع رسانی با چاپلوسی و دروغ پردازی متفاوت باشد.

 

منبع: پانا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد