درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:06   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10711صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 15:31
نهمین همایش ملی روابط عمومی الکترونیک برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نهمین همایش ملی روابط عمومی الکترونیک با موضوع مدیریت افکار عمومی در نخستین روز هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نهمین همایش ملی روابط عمومی الکترونیک با موضوع مدیریت افکار عمومی در نخستین روز هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ برگزار شد.


در آغاز این مراسم سید غلامرضا کاظمی دینان رییس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی و امیر لعلی دبیر کل این همایش سخنرانی کردند.

سپس پیام‌‌های حضرت آیت‌الله هاشمی رقسنجانی، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و سرکار خانم دکتر معصومه ابتکار، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به مناسبت هفته روابط عمومی قرائت شد.

در ادامه همایش پنل‌های تخصصی توسط اساتید و صاحبنظران در عرصه ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد که به شرح زیر است:

•دکتر محمد سلطانی‌فر: برندینگ هوشمند در شبکه‌ای از ارتباطات همگان با همگان روابط عمومی‌های نوین
•دکتر حسن بشیر: شبکه‌های اجتماعی و راهبردهای ساخت افکارعمومی در سازمان روابط‌عمومی
•دکتر مجید رضاییان: شبکه‌های اجتماعی؛ چالش در تعریف افکار عمومی
•جواد افتاده: کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هدایت افکار عمومی
•دکتر حمید ضیایی‌پرور: کاربرد شبکه‌های اجتماعی موبایلی در روابط عمومی الکترونیک
•دکتر حسین امامی: رویکردهای نوین در روابط عمومی
•دکتر اسماعیل قدیمی: اعتماد مخاطب بزرگترین سرمایه روابط عمومی درعصر اطلاعات
•سعید نوری‌آزاد: فریب افکارعمومی در عصر رسانه‌های تعاملی و پیچیده
•حمید شکری خانقاه: استراتژی ریسمان قرمز
•رضا قربانی: چالش‌های مدیریت افکار عمومی از طریق فناوری‌های ارتباطی وب 2.0
•مریم سلیمی و بهروز مظلومی‌فر: نقش بازیهای جدی در مدیریت افکار عمومی
•سیروس دهقان: بازاریابی هوشمند و پایش افکار در شبکه‌های اجتماعی با به کارگیری تکنیک‌های داده کاوی
•علی اسماعیل‌زاده: روابط عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی در فضای مجازی


نهمین همایش ملی روابط عمومی الکترونیک با موضوع مدیریت افکار عمومی در نخستین روز هفته روابط‌عمومی با حضور نزدیک به 500 نفر از اساتید،‌ مدیران، دانشجویان و فعالان در این حوزه روز شنبه 27 اردیبهشت سال 93 در هتل المپیک تهران برگزار شد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد