درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10710صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 15:30
خوب عمل نکردن روابط عمومی‌ها موجب تضعیف دستگاه مربوطه است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی نباید نگران بی اعتمادی به خود از سوی مدیران سازمان باشد چرا که اگر اعتمادی وجود نداشته باشد چشم و گوش و پیشانی و نگاه سازمان دچار مشکل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی نباید نگران بی اعتمادی به خود از سوی مدیران سازمان باشد چرا که اگر اعتمادی وجود نداشته باشد چشم و گوش و پیشانی و نگاه سازمان دچار مشکل می شود.

 

استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات وروابط عمومی با اشاره به اینکه امرور ارتباطاتی موفق است که هوشمندانه و آگاهانه باشدبا تیبین نقش ووظایف روابط عمومی هابه عنوان چشم بینا و پیشانی هر سازمان تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید کرامت انسانی رادر دستگاههای اجرایی فارغ از هرگونه اندیشه سیاسی وجناحی وبدون غرض ورزی لحاظ وبا بیان واقعیات از آمارسازی پرهیز کنند.

 

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی نجفی در این مراسم گفت: امروز علم و ارتباط و دانایی در دنیا ارزش والایی دارد و هرکس علم و آگاهی بیشتری داشته باشد نفوذ بیشتری در مردم جهان دارد.

 

نجفی با بیان اینکه اهمیت ارتباطات برهیچ کس پوشیده نیست افزود: امرور ارتباطاتی موفق است که هوشمندانه و آگاهانه باشد.


وی روابط عمومی‌ها را تابلو و پیشانی هرسازمان و نهاد دانست و اظهار داشت: اگر این چشم بیناخوب عمل کند سازمان هم خوب عمل می‌کند.


استاندار گیلان با بیان اینکه روابط عمومی می‌تواند منویات سازمانی را با عشق و زیبایی و توان به ظهور برساند تأکید کرد: روابط عمومی نقش روغن درچرخ دنده‌های سازمان است که اگر خوب عمل نکند و موتور محرکه خوبی نباشد این چرخ دنده‌ها یکجا می‌لنگد.


وی گفت: دربسیاری از سازمان‌ها دیده‌ام که علیرغم موفقیت‌هایشان به علت خوب عمل نکردن روابط عمومی‌ها ناکام مانده‌اند

 

استاندار گیلان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش ارتباط بین سازمان با مردم و مردم با سازمان را برعهده دارند افزود: روابط عمومی‌ها باید کرامت انسانی رادر سازمان‌ها فارغ از هرگونه اندیشه سیاسی وجناحی لحاظ کنند

 

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم صداقت و خضوع در مقابل مردم تاکید و بیان کرد: اگر با مردم رفتاری خاضعانه و صادقانه داشته باشیم، مردم ما را درک می‌کنند و در مورد ما قضاوتی عادلانه خواهند داشت

 

نجفی با تأکید براینکه روابط عمومی‌ها باید بی‌طرف و بی‌غرض باشند گفت: روابط عمومی نباید نگران بی‌اعتمادی به خود از سوی مدیران سازمان باشد چرا که اگر اعتمادی وجود نداشته باشد چشم و گوش و پیشانی و نگاه سازمان دچار مشکل می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی اگر ابزار مناسب نداشته باشد قطعا موفق نخواهد بود گفت: باید جایگاه روابط عمومی تعریف شود و ابزار کارمناسبی که بتواندارتباطات جهانی را حفظ کند و بدون توجه به تنگ نظری‌ها باشد را حفظ کند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پذیرش واقعیت‌های سازمانی که در خدمت دولت و مردم قرار گرفته است بسیار اهمیت دارد. تأکید کرد: وقتی رئیس جمهور می‌گوید آمار غیر واقعی نمی‌خواهم روابط عمومی‌ها هم با اعتقاد به عملکرد دولت و هر آنچیزی که دولت انجام می‌دهد باید آن را به اطلاع خود سازمان مربوطه و مردم برساند.

 

وی با بیان اینکه کسی که در جایگاه آمارسازی است نباید در روابط عمومی باشد گفت: آنقدر آمار و عملکرد داریم که نیازی به آمار سازی نیست و اگر به مردم راست گفته و واقعیت‌ها را بگوئیم و کردار و رفتارمان صادقانه باشد مخاطب را جذب می‌کند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید براستفاده از ابزارهای نوین ارتباطی گفت: با شاخص‌های جدیدتری باید با مردم ارتباط برقرار کنیم.

 

نجفی اظهار داشت: باید نظرهای جدید و نگاهی نو ارتباطات را بامردم تعریف کرده و فضای جدیدی ایجاد کنید مخصوصا «با دولتی که با اندیشه‌های متفاوت عمل کند.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه علیرغم تنگناهای بودجه‌ای نیاز به آموزش‌های مدرن است گفت: مرکز آموزش استانداری می‌تواند به عنوان یک مرجع آموزشی به روابط عمومی‌ها کمک کند.

 

نجفی خطاب به مدیران روابط عمومی گفت: ابزارتان قلم و کاغذ و اندیشه و تجزیه و تحلیل واقعیت‌ها است و باید این هنر را داشته باشید که عملکرد مثبت سازمانتان را برای همه اطلاع رسانی کنید.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص وظایف روابط عمومی‌ها گفت: هنرمندانه اطلاع رسانی کنید که بردل و جان همه بنشیند.

 

در این نشست همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان وچند تن از مدیران روابط عمومی استان در مورد مسائل مختلف عرصه روابط عمومی‌ها صحبت کردند.

 

در پایان این مراسم نیز از ۱۴ روابط عمومی به نمایندگی از ۱۷۰ روابط عمومی استان قدردانی شد

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد