درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10707صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 14:54
مدیران روابط عمومی، مشاوران فرهنگی مدیران ارشد هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی با سازمان­دهی تشکیلاتی و مدیریت علمی و برنامه‌ریزی ویژه برای رهبران فکری جامعه با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به هدایت صحیح افکار عمومی می‌پردازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی با سازمان­دهی تشکیلاتی و مدیریت علمی و برنامه‌ریزی ویژه برای رهبران فکری جامعه با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به هدایت صحیح افکار عمومی می‌پردازد.

 

به گزارش شارا، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی که همزمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سخن می گفت با بیان این مطلب و ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به تمامی دست اندرکاران و فعالین این حوزه، گفت: روابط عمومی‌ها با بهره­ گیری از شیوه‌های ارتباطی واقعی، اصولی و صمیمانه بین ملت و دولت ، میتوانند خواسته‌های آحاد مردم را به اطلاع سیاستگزاران و برنامه‌ریزان کشور برسانند و با ایجاد این ارتباط دو سویه ، اتحاد و همبستگی را در جامعه ایرانِ اسلامی نهادینه کنند.

محمد علی ایمانی تصریح کرد: ضروری است فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارند، در عملی کردن شعار سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و نیز اجرایی شدن برنامه های دولت تدبیر و امید ،جدی­تر از گذشته اهتمام ورزند.

 

وی افزود؛امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است و وظایف استراتژیک روابط عمومی، تصمیم سازی و اثرگذاری بر روند تصمیم گیری های سازمانی است.

 

وی ادامه داد: در پی طرح پیشنهاد تعیین یک روز در تقویم رسمی کشور به عنوان روز روابط عمومی ، روز بیست و هفتم اردیبهشت همزمان با روز جهانی ارتباطات در تقویم رسمی کشور روز روابط عمومی تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی مرور شود، خاطر نشان ساخت: نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است؛ بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است.

 

وی ادامه داد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

 

دبیر شورای اطلاع رسانی استان ، اظهار داشت: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد و روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.

 

ایمانی، تصریح کرد: امروزه روابط عمومی از یک طرف با سازمان­دهی تشکیلاتی و مدیریت علمی، ضمن برنامه‌ریزی ویژه برای رهبران فکری جامعه و ارائه اطلاعات مشاوره‌ای به مدیریت سازمان­ها ، با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به هدایت صحیح افکار عمومی می‌پردازد. و از طرفی دیگر با توسعه فعالیت­های افکارسنجی و ارتباطات مردمی و تولید فرآورده‌های فرهنگی، به مبادله پیام بین سازمان و مخاطبان می پردازد و از این طریق، آثار مثبت و سازنده ای در سطح سازمان و توسعه ملی کشور بر جای می‌گذارد.

 

وی اذعان داشت: در یک سازمان باید پذیرفته شود مدیران روابط عمومی، مشاوران فرهنگی مدیران ارشد هستند، از این روی لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی نیز خود را باور داشته و روز به روز بر سطح معلومات خود در ابعاد مختلف علم ارتباطات بیفزایند و به مسئولان ثابت کنند می‌توانند به عنوان مشاوران امین آنان در بخش ارتباطات و اطلاع‌رسانی، بازوی قوی و محکمی برای سازمان مربوطه باشند و جلوی بسیاری از بحران­ها را در این زمینه بگیرند.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با فراهم شدن بیش از پیش زمینه فعالیت روابط عمومی در سازمان های مختلف شاهد رشد کمی و کیفی هنر ارتباطات و روابط عمومی در تمامی سطوح باشیم .

منبع:راوبط عمومی استانداری

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد