درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10692صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 12:16
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی؛
از مدیر روابط عمومی ناحیه1ری تجلیل شد
مدیر آموزش وپرورش ناحیه1ری همزمان با27 اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی از زحمات کارشناس روابط عمومی ناحیه تجلیل بعمل آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجید شصتی مدیر آموزش وپرورش ناحیه1ری به همراه وجه اله بیابانی معاون برنامه ریزی وتوسعه مدیریت صبح امروز با حضور در دفتر کار روابط عمومی ناحیه، با اهداء لوح سپاس وتبریک روز ارتباطات وروابط عمومی از زحمات وخدمات وی تجلیل نمودند.  

 

مدیر آموزش وپرورش ناحیه1ری در حاشیه این مراسم در گفتگویی کوتاه با تبریک این روز گفت: روابط عمومی آیینه ی تمام نمای انتظارات ومطالبات برحق مردم از سازمان هاونهادهایی است که برای خدمت به آنها تکوین وسازمان یافته اند.

 

شصتی در همین ارتباط افزود: در رویکردهای نوین مدیریتی، روابط عمومی ها از ارکان مدیریت اند که با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان ها ومخاطبان، نقش کلیدی ایفا می نمایند.

 

در ادامه خدابخش حیدری کارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه1ری ضمن تشکر از حسن اهتمام وتوجه مدیریت اموزش وپرورش ناحیه وشورای معاونین به نقش وجایگاه روابط عمومی گفت:فراهم کردن بستر اعتماد مخاطبان بویژه همکاران فرهنگی به تلاش ها واقدامات مجموعه ی آموزش وپرورش ناحیه1ری بزرگترین وموثرترین علامت تاثیر گزاری  این واحد سازمانی است که الحمدلله با همکاری ومساعدت مدیریت ناحیه ودیگر اعضای شورای معاونین وبویژه مدیران واحد های آموزشی ،همکاران فرهنگی  واولیاء دانش آموزان ناحیه محقق گردیده است.

 

منبع: پانا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد