شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظرپاک اظهار کرد: این روز متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است،ما معتقدیم که روابط عمومی یک شغل نیست، یک ویژگی اخلاقی است که هر کسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با هموطنان قرار دارد به این مهم اولی تر است.
وی افزود: روابط عمومی موفق باید سطح نظارت خود را افزایش داده و ضمن توجه به نسل جوان، استمرار و بالندگی را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهد.
نظرپاک ادامه داد: جامعه امروز، جامعه ای تحصیل کرده و نسل ما نسلی است که بیشتر وقت خود را در سایت های اینترنتی و ارتباطات الکترونیک می گذراند. احترام به جامعه رسانه ای نباید فراموش شود، روز خبرنگار و روابط عمومی بهانه ای است تا به نوعی از خدمات و تلاش های افرادی تشکرکنیم که هیچگاه به حق خود نرسیده و نخواهند رسید، شاید روزی برسد که ارزش ارتباطات را آن گونه که شایسته است، درک کنیم.
منبع: ایسنا
|