درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10683صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 11:06
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس
مسئولان سازمانی به اهمیت روابط عمومی واقف نیستند
خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان، گفت: مسئولان سازمانی به اهمیت روابط عمومی واقف نیستند.
  

مسئولان سازمانی به اهمیت روابط عمومی واقف نیستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   عبدالرضا عزیزی در خصوص کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان، اظهار داشت: همان‌طور که اورژانس یک بیمارستان برای آن حکم یک بخش مهم و ضروری را دارد، روابط عمومی نیز چشم و چراغ یک سازمان و اداره است، به شرطی که مسئولان به اهمیت آن واقف باشند.

 

وی ادامه داد: اگر یک سازمان روابط عمومی خوب و موفق داشته باشد، به تبع تشکیلات موفقی نیز خواهد داشت؛ روابط عمومی می‌تواند رابطه خوبی میان کارمندان، مردم و مسئولان ایجاد و بازخوردهای مثبت و منفی را به سازمان منتقل کند، تا تصمیم‌گیری‌ها بهتر انجام شود.

 

رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در جنگ جهانی دوم و در زمان صلح نیز رئیس جمهور آمریکا در سفر به مناطق دیگر جهان، مسئولان روابط عمومی را با خود می‌برد تا  آنچه مدنظرشان بود به جهان مخابره کنند.

 

وی افزود: در کشور ما مسئولان بالادستی به اهمیت حوزه روابط عمومی واقف نیستند و آن را یک عنصر اضافه می‌پندارند، در صورتی که اگر فعالیت‌های روابط عمومی قوی باشد می‌تواند کمک حال خود مسئولان سازمان باشد.

 

عزیزی تأکید کرد: روابط عمومی باید مانند سایر علوم به روز باشد و از طریق انجام دادن فعالیت‌هایی مانند نظرسنجی اینترنتی بازخورد مخاطبان نسبت به سازمان را کسب کند، نکته مهم دیگر انتصاب افراد تحصیل‌کرده و متخصص برای فعالیت‌های روابط عمومی است چرا که در حال حاضر به این موضوع اهمیت لازم داده نشده و نتیجه آن پایین آمدن سطح کیفی فعالیت روابط عمومی‌ها در حد انتشار اطلاعیه است؛ اگر انتصاب افراد بجا باشد خلاقیت‌ها نمایش داده می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد