درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10681صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 10:51
آگاهی، رمز موفقیت مدیران روابط عمومی
سرپرست اداره کل روابط عمومی استان البرز گفت: مدیران روابط عمومی برای پیشبرد اهداف سازمان خود باید آگاهی و بصیرت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   محمد توحیدلو، در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که امروز(27 اردیبهشت)، با حضور فرماندار کرج و جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با برنامه‌های علمی و عملی و مطرح کردن ایده‌های جدید در ارتباط با عملکرد سازمان‌های مختلف، بستر مناسبی را برای تحقق دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر نهاد یا سازمان نیازمند توجه بیشتر است، افزود: روابط عمومی جایگاهی خاص و منحصر به فرد است به طوری که می‌توان از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر سازمان یاد کرد.

 

این مقام مسئول در ادامه به وظایف روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی وظیفه اساسی روابط عمومی است که در این راستا باید به قدرت همه‌بینی مجهز شود و قادر به مشاهده و کنترل توأمان باشد و باید بکوشد که دچار عارضه هدر رفتن نشود زیرا در غیر این صورت کارآیی لازم و دقیق خود را از دست خواهد داد.

 

توحیدلو با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید یک ارتباط تنگاتنگ با جامعه بیرونی خود داشته باشند، افزود: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان به شمار می‌رود که باید از طریق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری این ارتباطات را بیش از پیش گسترش دهد.

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی استان البرز گفت: توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با اشاره به شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، نقش روابط عمومی را نیز در انتقال فرهنگ جامعه به خصوص فرهنگ و مدیریت جهادی، پویایی و تحرک مهم و تأثیرگذار خواند.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد