درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10678صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 10:21
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان؛
کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر/ ارتقای بهره وری جزء لاینفک مدیریت کشور است
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر گفت: باتوجه به اینکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد و در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.
  

 کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر/ ارتقای بهره وری جزء لاینفک مدیریت کشور است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مهندس رضا امینی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده و به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین شده که این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم گرامی بداریم


اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات دوچندان شده است

وی ضمن تبریک به همه فعالین عرصه روابط عمومی در شهر و استان اصفهان با اشاره به نقش روابط عمومی ها تصریح کرد: کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای و علمی و با فن آوری های نو از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است که نقشی قابل توجه دارد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: بنابراین‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، مشارکت در روند تصمیم گیری سازمان است.
امینی افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع ‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است دو چندان شده، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
وی با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر اذعان داشت: باتوجه به اینکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای
آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد و در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جایگاه روابط عمومی از نگاه مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، بعضی معتقدند که روابط عمومی‏ها بایستی حقیقت‏ مطلب در مورد دستگاه ها را بیان کنند زیرا مردم انتظار و توقع دارند که همه واقعیتها را بشنوند. بعضی هم‏ عقیده‏ دارند علاوه بر گفتن این حقیقت باید نظر مردم نسبت به‏ آن وزارتخانه نیز مشخص و منعکس شود. عده ‏ای‏ می‏گویند تنها چیزهای امیدبخش را باید به مردم گفت و مطالب یأس ‏آفرین را نباید ارائه داد. روابط عمومی‏ها باید روش خود را از بین این سلیقه‏ ها انتخاب کنند. به نظر من شما باید مشخص کنید انتظار مردم و دستگاه‏ها از شما چیست. باید با مردم صادقانه‏ رفتار شود و با زبان فریب با آنها رفتار نشود. مهمترین‏ ممیزه جمهوری اسلامی ایران در بخش تشکیلات این‏ است که مردم، مسئولان را از خود می‏دانسته و توقع‏ غیرواقعی شنیدن و حرف سست شنیدن را ندارند. آنان‏ حرف صادقانه می‏خواهند. از سوی دیگر لزومی ندارد همه حقایق را به مردم‏ بگویید و این منافاتی با صادقانه بودن با مردم ندارد. باید ترکیبی از این دو شیوه را اتخاذ کرد. یعنی صادقانه، دور از اغراق و بدون قصد سرگرم کردن مردم با آنها ارتباط برقرار کرد. اصل این است که همه سخنان صدق به مردم منتقل‏ نشود تا دشمن از خفایای دستگاه‏ها آگاه نشود. هیچ‏ لزومی ندارد همه مسائل و دقایق را با شعار صدق و حسن‏ نیست بگوییم. کسانی که خطاب به مردم از دستگاه‏های مختلف انتقاد می‏کنند و ضعف‏های آن را گوشزد و اتمام‏ حجت باید با مقام مافوق مثلا دولت یا مجلس صورت‏ گیرد نه اینکه چنین اتمام حجتی دل مردم را خالی کند. این نشانه برخورد صادقانه نیست بلکه ساده‏ لوحانه‏ است. باید مردم به دستگاه‏ها اطمینان پیدا کنند، وعده‏ های‏ پوچ و صریح به مردم لزوم ندارد، در بیان حقیقت زبان‏ صدق لازم است. نکته دیگر این است که برادران باید قدری در توسعه‏ دادن به انتشارات روابط عمومی‏ ها قناعت کنند. زیرا زیاد شدن خبرنامه ‏ها هیچ لزومی ندارد. روح مصوبات‏ مجلس هم همین بود که جلوی این کار را بگیرند اما این‏ توسعه متأسفانه هنوز هم وجود دارد اما کارهای ابتکاری را باید توسعه داد. از جمله نظارت دادن خود مسئول به کار خود وی و تهیه جدولها و نمودارها برای دیدن مسئولان که‏ چه کارهایی کرده است

امروزه در اقتصاد کلیه کشورها، بهره‌ وری به اولویتی ملی تبدیل شده است
امینی با اشاره به جایگاه بهره وری در  اقتصاد کشورها بیان داشت: امروزه در اقتصاد کلیه کشورها چه کشورهای پیشرفته و چه در حال پیشرفت بهره‌ وری به اولویتی ملی تبدیل شده است به طوریکه موجبات رشد اقتصادی و کنترل تورم را فراهم و امکان دستیابی در سطح بالای استاندارد زندگی را میسر می‌کند.
وی ادامه داد: بهره وری به عنوان یک رویکرد مدیریتی کم کم جای خود را در کشور ما باز می کند، ارتقاء بهره وری جزء لاینفک مدیریت کشور است و همه طراحان، تولید کنندگان و مدیران کشور به
نحوی با آن سروکار دارند لذا توفیق در بهره وری در گرو اعتقاد فردی و تک تک آحاد جامعه است و استقرار چرخه بهره وری در امور آغاز حرکتی نوین در پیشرفت خواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تغییر و تحول نمی تواند به صورت آمرانه و از بالا به پایین باشد بلکه جوشش از درون انسان ها است و در این رابطه تجربه گذشتگان نشان می دهد که تشکیل گروه های حل مساله می تواند رویکردی موفق در ارتقای بهره وری باشد لذا به کارگیری آن در کلیه سازمانها واجب به نظر میرسد
امینی اضافه کرد: به لحاظ عدم آگاهی کامل افراد از مفاهیم بهره ‌وری بعضاً برداشت‌های نادرستی از بهره وری و بهبود آن می‌شود، بطور مثال عده‌ای بهره‌وری را به‌عنوان سخت‌تر کار کردن می‌دانند در صورتی ‌که معنا و مفهوم بهره ‌وری، هوشیارانه و آگاهانه ‌تر کار کردن است نه سخت تر کار کردن
وی تاکیدکرد: اگر سازمانی بخواهد به بهبود بهره ‌وری مستمر و پایدار دست یابد، باید برای بهره ‌وری و بهبود آن اهمیت راهبردی قائل شود و به بهبود بهره ‌وری به عنوان یک فرایند مدیریتی نگاه کند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بهره ‌وری قبل از اینکه به‌عنوان یک شاخص اقتصادی و یا عامل توسعه مطرح شود یک فرهنگ است برای اینکه بهره‌وری در یک جامعه پایگاهی پیدا کرده و ماندگار شود و در متن عقاید و سنت‌های بومی ریشه بدواند، باید نه تنها به عنوان یک معیار اقتصادی صرف، بلکه به‌عنوان یک اندیشه و تفکر قلمداد شود
امینی تصریح کرد: همیشه این باور وجود دارد که هر فرد در حالت عادی دارای استعداد‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی از قبیل: خلاقیت، نوع ‌آوری، ابتکار، اختراع، مدیریت، رشد و ترقی و همچنین ویژگی‌های خاصی می‌باشد که بر اثر پرورش و آموزش‌های صحیح و مناسب می‌توان این استعدادها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها را به مرحله ظهور رساند و موجب رشد و بهبود بهره ‌وری نیروی انسانی گردید بنابراین از جمله مهمترین ابزارهای رشد و بهبود بهره ‌وری توجه به آموزش و پرورش هدفمند نیروی انسانی می‌باشد.
وی عنوان کرد: سعادت، خوشبختی و بهروزی هر ملتی وابسته به کار و تلاش همه اقشار جامعه می‌باشد و بهره ‌وری معیاری برای ارزیابی عملکرد این فعالیت‌ها و تلاش‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌باشد لذا بر این اساس طبیعی است جوامعی که مردمی سخت‌کوش و فعال و تلاشگر دارند از بهره‌وری بالایی برخوردار خواهند بود
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: برای بهره ‌ور بودن، باید باور و اعتقاد داشته باشیم که امروز، بهتر از دیروز و فردا بهتر از امروز می‌توان عمل کرد و این مطلب همان فرمایش حضرت علی (ع) است که می‌فرماید: هر کسی دو روزش مثل هم باشد زیان دیده است، بر این اساس باید سعی و تلاش نمود که هر روزمان بهتر از دیروزمان باشد

خدمت صادقانه و شیرین را با هیچ سمت دیگری عوض نمی کنم
امینی با اشاره به شایعاتی مبنی بر جابجایی خود از سمت رییس شورای شهر گفت: اخیرا شایعاتی در حد وسیع در رابطه به برکناری بنده مطرح شده که صحت ندارد و اعلام می کنم تا روزی که شورای شهر هست و بنده افتخار خدمت در شورای شهر را دارم نه جایی خواهم رفت و نه خدمت صادقانه و شیرین در شورای شهر و شهرداری را با هیچ سمت دیگری عوض نخواهم کرد
وی در ادامه قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی به مردم شهید پرور و غیور ایران اسلامی و شهروندان عزیز اصفهانی و کادر مربیگری و دست اندرکاران فدراسیون کشتی که دل مردم عزیز ایران را شاد وپرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند تبریک گفت

 

منبع: روابط عمومی شورای شهر اصفهان

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد