درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10676صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 09:25
مشاوراستانداربوشهر:
کانال های ارتباطی روابط عمومی و مردم دچار مشکل است
یونس قیصی زاده ، شنبه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: مدیران نباید به روابط عمومی ها تنها به عنوان بلندگوی سازمان نگاه کنند بلکه باید بتوانند با استفاده از کانال روابط عمومی، از مطالبات، مشکلات و انتظارات افکارعمومی از فعالیت های خود نیز آگاه شوند و سعی در ارتباط نزدیک و دو طرفه با مردم داشته باشند.
  

کانال های ارتباطی روابط عمومی و مردم دچار مشکل است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرمسوول و صاحب امتیاز هفته نامه نسیم جنوب افزود: در بسیاری مواقع روابط عمومی قبل از این که سخنگوی سازمان باشد، نقش تبلیغاتی را برای آنان ایفا می کند طوری که برخی از مدیران سازمان ها، روابط عمومی را وسیله ای برای ثبات جایگاه، ارتقا و موفق جلوه دادن خود می خواهند.

 

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان اضافه کرد: به این دلیل این گروه از مدیران انتظار دارند به جای انعکاس فعالیت های کل مجموعه، روابط عمومی دستگاه تنها به دنبال برجسته سازی فعالیت های مدیران باشد.

قیصی زاده گفت: انتظار سطحی از فعالیت های روابط عمومی باعث شده تا روابط عمومی ها کمتر به دنبال ایجاد نوآوری و خلاقیت فرهنگی، هنری و ارتباطی باشند و نیروهای فعال در این حوزه نتوانند از توانایی و خلاقیت های خود در توسعه روابط عمومی استفاده کنند.

 

وی اظهارکرد: روابط عمومی ها ضمن این که باید نسبت به برجسته سازی نقاط قوت سازمان اقدام کنند، باید ضعف ها را نیز شناسایی کنند تا مجموعه مدیریت و سازمان بتواند نسبت به حل آنها اقدام کند و باعث تفاهم بین مجموعه و مخاطبان شوند.

 

قیصی زاده افزود: در حالی که نیروهای زحمتکش و دلسوزی در روابط عمومی ها فعالیت می کنند ولی با این وجود هنوز روابط عمومی در کشور ما از وجود الگوی مدیریتی مناسب و پایدار بی نصیب است و خلاءهای قانونی دراین زمینه وجود دارد.

 

وی گفت: از آنجا که نگرش و برخورد برخی از مدیران نسبت به این مقوله مهم سطحی نگر و سلیقه ای است، اختیارات لازم برای تحقق اهداف اصلی روابط عمومی وجود ندارد.

 

مشاور استاندار بوشهر ارتباط ضعیف روابط عمومی ها با رسانه ها را از جمله آسیب های این حوزه دانست و افزود: یکی از اهداف مهمی که روابط عمومی باید دنبال کنند، اطلاع رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی است که به دلیل ضعف ارتباط با رسانه ها، این مهم به خوبی انجام نمی گیرد.

 

این فعال رسانه ای گفت: تا زمانی که ارتباط صمیمانه و توام با احترام بین روابط عمومی و مطبوعات و رسانه ها بوجود نیاید، پاسخگویی به افکار عمومی تحقق نمی یابد.

 

وی با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به فعالان رسانه ای و روابط عمومی ها اظهار داشت: علیرغم فعالیت نیم قرن روابط عمومی ها در کشور، ولی فقدان اقتدار و عدم اختیارات قانونی و امکانات و ابزار لازم برای تسهیل در امر ارتباطات، اطلاع رسانی و اقناع سازی افکار عمومی همچنان از ضعف های موجود روابط عمومی درکشور است.

 

منبع: حقوق نیوز

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد