درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 08:46
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛
روابط عمومی‌ها، جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات و ایجاد احساس اشتراک شناخته می‌شوند
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی بیانیه‌ای را صادر کرد.
  

 روابط عمومی‌ها، جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات و ایجاد احساس اشتراک شناخته می‌شوند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک این روز به همه فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی و جامعه بزرگ و فرهیخته روابط عمومی بیان می‌دارد؛ امروزه بایستی روابط عمومی‌ها با عبور سریع، دقیق، ظریف و هوشمندانه از کارکردهای غیر ضرور و غیر کاربردی خود به‌عنوان پل ارتباطات چند سویه بین سازمان‌ها، رسانه‌ها و افکار عمومی نقش اساسی خود را ایفا و به‌عنوان مظهر همدلی، همراهی و تکریم ارباب رجوع عمل کنند.
 

در این بیانیه آمده است:
 
روابط عمومی هم علم است، هم فن است و هم هنر و به‌عنوان هنر هشتم از آن یاد می‌‌شود و مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان "آینه تمام نمای سازمان‌ها و نهادهای مختلف نام برده اند که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده اند." به درستی که روابط عمومی‌ها، جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات و ایجاد احساس اشتراک و سنجش افکار و تضارب آراء شناخته می‌شوند.
 

امروزه روابط عمومی به‌عنوان رسالتی بزرگ، مهم، ضروری، خطیر و حساس در سطح جوامع رو به رشد و پیشرفت بشری شناخته شده و به‌عنوان حلقه اتصال سازمان یا نهاد با رسانه‌ها و افکار عمومی می‌تواند تأثیر به سزایی در جهت پاسخگویی به مخاطبان ومردم ، تقویت ارتباط سالم و دو سویه میان مردم و مسئولان، مردم و سازمان و بالعکس را ایفا کرده و در نهایت در هدایت و تنویر افکار عمومی مردم و اعتمادسازی و اطمینان‌بخشی به جامعه نقش اساسی ایفا کند.
 

در پایان این بیانیه آمده است:
 
در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که خود به‌عنوان تریبون بیان مواضع ملت بزرگ، قهرمان و شجاع ایران اسلامی همیشه به‌عنوان مدافع افکار عمومی مردم مسلمان ایران به‌عنوان سنگرساز و بسترساز در برابر تهاجمات و زیاده‌خواهی‌های امپریالیسم و استکبار جهانی در برگزاری تظاهرات، راهپیمایی‌ها و برگزاری مراسم و مناسبت‌های ایام‌الله انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده ، می‌کوشد تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های بالقوه، بالفعل و اثربخش اصحاب رسانه‌ها و جراید توسط روابط عمومی پویا و فعال، نقش خود را در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی، دعوت و فراخوان‌های عمومی در مواقع مورد نیاز همچون تظاهرات 23 تیر 1378 و 9 دی 1388 و سایر مراسم ایام‌الله انقلاب اسلامی به شایستگی ایفا کند و از قدرت افکار عمومی در داخل و خارج از کشور با آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی، تنویر افکار و اذهان عمومی در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تحقق بیداری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و ساخت تمدن بزرگ اسلامی گام بردارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد