درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10666صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 08:29
پیام سازمان اوقاف و امورخیریه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

 

به گزارش شارا، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

«ارتباطات، حلقه اتصال آحاد جوامع انسانی است و آنان که نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان سازمان‌ها و مخاطبان آنان را ایفا می‌نمایند نقشی موثر و ارزشمند در فرآیند برقراری ارتباط سازنده و موثر دارند.

 

اطلاع رسانی، آگاه سازی و ارتباطات، کارکرد اصلی نهادهای ارتباطی، مانند روابط عمومی‌ها است. دور از ذهن نیست اگر بگوییم که تبلور اندیشه‌های الهی در حیات اجتماعی انسان‌ها مانند سنت حسنه وقف، جایگاهی ویژه برای انتشار و جاری ساختن صفت نیکوی احسان و نیکوکاری در میان آحاد جامعه را دارد.

 

وقف، ذخیره‌ای الهی و ماندگار است که آثار و برکات آن در توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی در بخش‌های مختلف جامعه مانند؛ بهداشت و درمان، آموزش‌های همگانی، کارکردهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حکایت از حضور موثر و نقش آفرین این سنت حسنه در عرصه‌های گوناگون دارد.

 

سازمان اوقاف و امور خیریه این فرصت را مغتنم دانسته و در آستانه 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن دعوت از تمامی روابط عمومی‌های کشور برای نهادینه سازی فرهنگ و سنت حسنه وقف به عنوان وظیفه‌ای دینی و ملی، آمادگی خود را برای هر گونه حمایت از توسعه روابط عمومی و ارتباطات در گستره ایران اسلامی و بین المللی اعلام می‌دارد.

 

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 1393 که توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است، توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی بر گیرند.

 

27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون داریم.

 

حسن ربیعی

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه»

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد