درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10665صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 08:26
شهردار تبریز:
«روابط عمومی» آینه‌دار تکاپوی سازمانی است
شهردار تبریز گفت: روابط عمومی، آینه دار تمام فعالیت ها و تکاپوهای سازمانی است.
  

 «روابط عمومی» آینه‌دار تکاپوی سازمانی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  صادق نجفی ، با گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» خاطرنشان کرد: بخش های مختلف نهادها و دستگاه های اجرایی، هر قدر فعال و پرنشاط باشند، در صورت وجود کوچکترین نقص در شاکله روابط عمومی، نخواهند توانست، تاثیرگذاری خود را به منصه ظهور برسانند.

 

وی با اشاره به نوع کارکرد روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: ادارات روابط عمومی از طرفی با توجه به وظایف ذاتی خود، پذیرای تاثیر افکار عمومی هستند و از طرف دیگر، باید با بهره گیری از روش های ارتباطی جدید، بستر فعالیت سازمانی را روان تر کنند.

 

شهردار تبریز تاکید کرد: نباید فعالیت روابط عمومی به گونه یا باشد که این دو رسالت ارزشمند در تناقض با یکدیگر تلقی شوند.  

 

وی پرهیز از بزرگنمایی را لازمه تاثیرگذاری بخش های روابط عمومی دانست و افزود: مجموعه نقاط ضعف و قوت، اساس کارکرد یک سازمان را تشکیل می دهد؛ به عبارت دیگر هیچ مجموعه ای، از وجود نقاط ضعف و نقص، بری نیست؛ بنابراین اغراق گویی و تشریفات در خصوص بسترهای خدمتگذاری، با ارایه تصویر متناقض، می تواند اصل صداقت و واقع گرایی را در دستگاه ها و نهاد ها زیر سوال ببرد.

 

نجفی با بیان این که اگر خواهان تحقق ایده آل اهداف سازمانی هستیم باید از رویکردهای منسوخ روابط عمومی ها خودداری کنیم، خاطرنشان کرد: امروزه توسعه فن آوری های ارتباطی و همچنین گسترش فضای مجازی، ایجاب می کند که بخش های روابط عمومی، با به روز کردن امکانات و اختیارات خود، اهداف سازمانی را پیگیری کند.

شهردار تبریز در عین حال با تقدیر از روابط عمومی های مناطق ،سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز گفت: این روز را برای تمامی فعالین در عرصه روابط عمومی تبریک می گویم و از رسانه ها و مطبوعات که در کنار روابط عمومی ها آهنگ تلاش و کوشش خادمین مردم را منتشر می کنند ، قدردان این فعالیت صادقانه آنان نیز هستم.

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد