درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10664صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 08:15
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:
هیچ نهادی بدون داشتن یک روابط عمومی کارآمد موفق نخواهد بود
در بسیاری از دستگاه‌ها هنوز حرکت به سوی روابط عمومی دیجیتال و آنلاین صورت نگرفته و روابط عمومی به شیوه سنتی مرسوم است/ روابط عمومی‌ها نقش اساسی و محوری در شناساندن دستگاه‌ها در بین جامعه و شهروندان دارند.
  

هیچ نهادی بدون داشتن یک روابط عمومی کارآمد موفق نخواهد بود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  احمد مظفری، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در مراسمی که در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به مناسبت نکوداشت و پاسداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی برگزار شد پایه و زیرساخت اصلی فرهنگ را ارتباط و روابط عمومی دانست و گفت: انشاء اله روابط عمومی‌ها بتوانند در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های موثری بردارند.

 

مظفری با اشاره به نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال گفت: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ است، روابط عمومی‌ها در فرهنگ سازی نقش اساسی دارند.

 

وی افزود: ارتباطات موجب تفاوت‌های فرهنگی شده و اگر قرار است که به سمت وحدت فرهنگی پیش رویم این رسالت روابط عمومی و رسانه‌ها است که با کمک یکدیگر وحدت فرهنگی را محقق نمایند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه اغلب روابط عمومی‌های دستگاه‌ها سنتی هستند گفت: در بسیاری از دستگاه‌ها هنوز حرکت به سوی روابط عمومی دیجیتال و آنلاین صورت نگرفته و روابط عمومی به شیوه سنتی مرسوم است.

 

اگر در گذشته روابط عمومی‌ها چشم و گوش و زبان دستگاه‌ها بودند امروز با تحولی که به لحاظ ساختاری و ابزاری صورت گرفته است روابط عمومی مغز متفکر و آیینه اقدامات و زحمات و زیبایی‌های دستگاه‌های اجرایی هستند.

 

مظفری ادامه داد: روابط عمومی‌ها نقش اساسی و محوری در شناساندن دستگاه‌ها در بین جامعه و شهروندان دارند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه کیفیت خدمات بسیاری از شرکت، سازمان‌ها و دستگاههای اجرایی به حضور جدی و تخصصی روابط عمومی‌ها مربوط است گفت: هیچ نهادی بدون داشتن یک روابط عمومی خوب کارآمد موفق نخواهد بود.


مظفری خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها با اطلاع رسانی به موقع می‌توانند موجب جلوگیری از بسیاری اتفاقات و مشکلات در دستگاه‌ها می‌شوند و این خدمت بایستی به بهترین نحو صورت پذیرد.

 

وی دولت در ادامه افزود: حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک هم از اقداماتی است که می‌توان به خوبی در روند فعالیت‌ روابط عمومی‌ها مشاهده کنیم و حرکت به این سمت با شتاب بیشتری در حال انجام است و این امر یک ارتباط دو سویه و مستمر را با مخاطبین دستگاه‌های اجرایی به وجود آورده است.

 

مظفری با اشاره نقش روابط عمومی درون سازمان و برون سازمانی گفت: بدون شک مهم‌ترین وظیفۀ روابط عمومی هر سازمان ایجاد ارتباطات دوسویه است، همانطور که به روابط عمومی برون سازمانی توجه داریم باید به روابط عمومی درون سازمان نیز توجه کنیم تا کار‌ها به نحو احسن انجام شود.

 

وی افزود: بازنگری در رویکرد به روابط عمومی‌ها، بهره گیری از افراد صاحب فن و تخصص برای پیشبرد اهداف سازمانی و تعامل سازنده با جامعه هدف می‌تواند به پویایی این حوز کمک شایانی داشته باشد و فعالیت در این حوزه را از نگاه سنتی و روزمره گی به سمت تعالی و پویایی سوق دهد.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در پایان روابط عمومی هوشمند را نیاز امروز روابط عمومی‌ها خواند و توجیه‌گری، تحلیل‌گری، انتقاد پذیری، پژوهش و تحقیق، برنامه محوری را از ویژگی‌های بارز روابط عمومی هوشمند عنوان کرد.

 

قابل ذکر است در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های فعال شرکت نفت در نواحی تابعه استان با اهدای لوح تقدیری تقدیر و تشکر شد.

 

منبع: ایلنا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد