درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10663صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 08:14
با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز ملی روابط عمومی:
انجمن متخصصان روابط عمومی بر توسعه تعامل وهمدلی با مخاطبان سازمان ها تاکید کرد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن ، به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای بر ضرورت توسعه تعامل وهمدلی روابط عمومی سازمانها با مخاطبانشان تاکید کرد.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن ، به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای بر ضرورت توسعه تعامل وهمدلی روابط عمومی سازمانها با مخاطبانشان تاکید کرد.


در بخشی از این بیانیه آمده است: شعار امسال انجمن بین المللی روابط عمومی مبنی بر ایجاد همدلی برای پیشرفت و اعتلای روابط عمومی ها به واقع مبین یکی از اهداف مهم ارتباطی دراین حوزه محسوب می شود، چرا که همدلی به نوعی نزدیک کردن احساسات،عقاید و اندیشه ها در راستای یک هدف متعالی که همانا پیشرفت وتوسعه رفاه عمومی درکشور است.


همچنین در این بیانیه با اشاره به تاکید همواره مقامات عالی رتبه کشوری مبنی بر افزایش کارایی روابط عمومی ها درعرصه اطلاع رسانی آمده است:تا زمانی که حمایت های همه جانبه از جهت ارتقاء جایگاه، جذب نیروی انسانی متخصص وایجادنگرش ارتباطی وعلمی نسبت به واحداهای روابط عمومی در کشورصورت نگیرد نمی توان امیدی به تحول وپویایی این حرفه با کارکردهای واقعی آن داشت.


درادامه این بیانیه آمده است: اهمیت قائل شدن برای روابط عمومی ها باید از مرحله شعار به عمل رسیده وآیین نامه ها ودستورالعملل هایی که تاکنون برای اجرا ی وظایف واختیارات به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده مفاد آن به صورت کامل اجرا شود.


همچنین لزوم حمایت دولت از توسعه فعالیت های علمی و آموزشی برای روابط عمومی ها، ایجاد حساسیت برای به کارگیری مدیران متخصص و حرفه ای در مناصب مدیریتی روابط عمومی ها، بهره مند سازی روابط عمومی ها از آخرین امکانات و ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و جلب مشارکت انجمن های تخصصی واخذ مشاوره از اساتید و صاحب نظران رشته روابط عمومی از جمله ضرورت هایی است که امروزه بیش از پیش برای توسعه و کارایی هر چه بیشتر روابط عمومی ها در کشور احساس می شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد