درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10662صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 08:08
روابط عمومی نباید به روابط خصوصی و خلوتگاه جریانی خاص تبدیل شود
معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج، با تاکید بر اینکه روابط عمومی نباید به روابط خصوصی و خلوتگاه جریانی خاص تبدیل شود، اظهار داشت: جایگاه بالای روابط عمومی در میهن اسلامی برگرفته از نگاه عزتمند نظام به تکریم ارباب رجوع و اصل پاسخگویی به افکار عمومی است.
  

روابط عمومی نباید به روابط خصوصی و خلوتگاه جریانی خاص تبدیل شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  امروز 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی است؛ روز تجلیل از مردان و زنان سختکوشی که با عزم ملی و گام های جهادی، خواستن را به منصه توانستن رسانیده اند و برغم مشکلات فراوان بر اطلاع رسانی و ایفای نقش حرفه ای به عنوان پل ارتباطی میان سازمانها و جامعه تاکید و اصرار دارند. اهمیت روابط عمومی به عنوان مظهر پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع تا جایی است که یکی از صفحات تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نامِ آنان منقش شده تا همه ساله در چنین روزی مجال تقدیر و تشکر از فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی فراهم گردد. حرکت روابط عمومی ها به سمت فضای مجازی و ارتقای نظام پاسخگویی به ارتباطات الکترونیک شاید مهمترین دغدغه کارشناسان در برهه کنونی است و همگان به این باور رسیده اند که خلاصه کردن فعالیت روابط عمومی ها در نصب بنر و پارچه نوشته تبریک و تسلیت ظلم بزرگی به پتانسیل های این واحد است و مدیران روابط عمومی ها به عنوان مشاورانی دلسوز و امین و برخورداری از اطلاعات جامع نسبت به برون و داخل سازمان می توانند بستر تبدیل بسیاری از تهدیدها به فرصت را فراهم نمایند و بر امیدواری و علاقمندی مردم نسبت به ارکان نظام اسلامی بیفزایند، چنانچه در مقابلِ این دیدگاه بی توجهی به اهمیت روابط عمومی ها و تنزل خدمات رسانی آنها به امور خدماتی و پیش پا افتاده می تواند فاصله های جدی میان دولت – ملت ایجاد نماید و رفته رفته به بحرانِ آگاهی و اطلاع رسانی تبدیل شود. در یک نگاه کلی؛ واحدهای روابط عمومی نیازمند تخصیص ردیف اعتباری مستقل، اختیارات ویژه، اعتماد و درک صحیح مدیران، واگذاری ماموریت های مهم به ایشان جهت تقویت اعتماد به نفس مدیران و کارکنانِ واحد روابط عمومی و جلوگیری از به حاشیه کشیده شدن خدمات رسانی آنها می باشند و قطعا در چنین فضایی می توان به کارکردهای مثبت و حرفه ای این واحد به عنوان هنر هشتم امیدوار بود.

 

«همایش روابط عمومی و ارتباطات» این عنوان همایشی بود که صبح امروز به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد و متاسفانه به دلیل مشغله های کاری نماینده عالی دولت در استان البرز، معاونین استاندار و فرمانداران شهرستان های کرج و فردیس در جمع مدیران روابط عمومی ها حضور یافتند همچنین مریم قهرمانی، عضو شورای اسلامی شهر کرج به نمایندگی از نمایندگان مردم در پارلمان شهری در جلسه حضور یافته بود.


فرماندار شهرستان کرج طی سخنانی با تبریک این روز به تمامی زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی اظهار داشت: «روابط عمومی» زمانی به معنای واقعی کلمه تجلی می یابد که متخصصین و اهل فن در این مسند تکیه بزنند و با دیدگاه حرفه ای و علمی به ارتقای کمی و کیفی اش بپردازند. محمدتقی ایرانی ادامه داد: در یک کلام روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است و روحیه خدمت رسانی و انگیزه کار و تلاش مضاعف را در بخش های مختلف سازمان پمپاژ می کند. هرگونه خلل و اشکال در فعالیتِ این واحد می تواند عملکرد کل سیستم را تحت الشعاع قرار دهد و مانع از دسترسی آزاد افکار عمومی به اطلاعات مفید و عملکرد یک نهاد دولتی یا حتی خصوصی شود. وی با تاکید بر اینکه تمامی روابط عمومی ها باید خود را با اهداف دولت تدبیر و امید همسو کنند، بیان کرد: روابط عمومی نه باید حافظ تمام قد منافع مدیران بالادستی اش باشد و با ایجاد حصار تنگ نظری به دورِ سازمان متبوع مانع از دسترسی آسان خبرنگاران و مردم به اطلاعات مورد نیاز شود و نه آنقدر غرق در اطلاع رسانی شود که اخبار محرمانه اش سازمانش به بیرون درز نماید. مشی روابط عمومی ها باید اعتدالی و در صراط المستقیم باشد. ایرانی با انتقاد از معطوف شدن برخی روابط عمومی ها به چاپ و نصب بنر و پارچه نوشته و موارد این چنینی گفت: رسالت روابط عمومی ها صرفا تبلیغاتی نیست و اگر می خواهیم توفیقی در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات حاصل شود، باید به سمت بومی سازی هنر و علم روابط عمومی حرکت کنیم و از بهترین ابزارها و تاکتیک ها برای اغنای افکار عمومی بهره جوییم. به گفته فرماندار کرج، ضعف عملکردی روابط عمومی ها می تواند چرخه خدمت رسانی در یک اداره را زیر سوال برد و مدیران توانمند و با تجربه را افرادی ناتوان جلوه می دهد. وی در پایان بیان کرد: امید آنکه روابط عمومی ها به چگونگی ارتباط موثر در جامعه و دریافت تصویر واقعی از افکار عمومی به منظور لحاظ کردن این نگرش و تصورات در اداره بهتر سازمان دست یابند.

 

 

منبع: سپیدار آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد