درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10660صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 08:05
روابط عمومی، مدیریت تطبیق برنامه های سازمان با تغییرات محیطی است
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از روابط عمومی به عنوان مدیریت تطبیق برنامه ها و تغییرات محیطی داخل و خارج سازمان یادکرد.
  

روابط عمومی، مدیریت تطبیق برنامه های سازمان با تغییرات محیطی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  محمود دادگو با بیان این مطلب افزود: روابط عمومی ها وظایف و مسئولیت های متعددی بر عهده دارند که در راس آنها تلاش برای اثربخشی بیشتر تصمیمات اتخاذ شده از سازمان و اداره می باشد که میتوان گفت این اقدام به نوعی زمینه ساز اجرای هدفمند برنامه های سازمانی می شود. وی با اشاره به نیاز سازمان ها به بهره گیری از ظرفیت ها و پتاسیل های روابط عمومی عنوان کرد: امروزه سازمان ها بیش از گذشته به کارکرد مثبت و اثر گذار روابط عمومی ها نیاز دارند زیرا معتقد به ایجاد و برقراری ارتباطات تاثیرگذار و بلند مدت با ارکان مختلف سازمان و در بخشی وسیعتر با مخاطبان و مراجعان سازمانی که با عنوان شهروند و ارباب رجوع می شناسیم، هستیم. دادگو با بیان اینکه هر مدیریتی برای دستیابی به اهداف سازمانی، نیاز به ابزارهایی خاص دارد، اظهارداشت: این ابزارها را تحت عنوان منابع انسانی، تکنولوژی و منابع درآمدی می توان طبقه بندی کرد که در این زمینه هماهنگی بین آیتم ها بسیار حائز اهمیت است. وی با اشاره به نیاز سازمان ها در خصوص ایجاد ارتباطات راهبردی به عنوان بخشی از کارکردهای مدیریتی و فرایند تصمیم سازی افزود: عملکرد روابط عمومی و ایجاد ارتباطات بهینه از سوی این حوزه بر خروجی عملکرد سازمان نقش دارد ضمن آنکه میزان موفقیت سازمان در تحقق اهداف خرد و کلان را تضمین می کند.


هدف روابط عمومی بهبود تعاملات است
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، هدف روابط عمومی ها را بهبود تعاملات و ارتباطات سازمان ذکر و عنوان کرد: از مزیت های مهم روابط عمومی ها داشتن قدرت همپوشانی و ارتباطات وسیع با سطوح مختلف درون و برون سازمانی است که این مهم رسیدن به اهدافی خاص درون مجموعه و یک سازمان را رقم می زند. دادگو اظهارداشت: ایجاد تعامات و برقراری ارتباطات وسیع، هدفدار و منسجم از سوی روابط عمومی ها افزون بر غنای کارکردهای سازمانی زمینه ساز شکل دهی تفاهم متقابل، حسن نیت، شفاف سازی کردکردها و... است. وی در تعریفی دیگر از کارکردهای روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی ها ماهیتی سازمان یافته دارند و به شکلی فعالیت های راهبردی را در مجموعه هدایت و راهبری می کنند که این تعریف به ویژه در شهرداری ها کاربرد دارد. دادگو اظهارداشت: علاوه بر مجموعه تعاریف و کاربردهای مطرح شده از روابط عمومی ها، این ساختار نقش تعیین کننده و انکار ناشدنی در شناسایی نیازها، خواسته ها و علائق گروه های مردمی ایفا می کنند که این مهم با توجه به مردمی بودن مدیریت شهری در این دستگاه نمود بسیاری دارد.


تاکتیک های ارتباطی در ساختار روابط عمومی تعریف شوند
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، تعریف تاکتیک های ارتباطی در روابط عمومی ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی ها زمانی می توانند نقش اثر بخش در سازمان و به تبع آن دیگر دستگاه ها و سازمان ها داشته باشند که تاکتیک های ارتباطی در این مجموعه به نحوی کارآ و با تکیه مهندسی افکار و ایده تعریف و در بخش های مختلف جاری شوند. دادگو عنوان کرد: تعریف دقیق اهداف، استراتژی ها و تاکتیک های به منظور بهره گیری از توانمندی های منابع انسانی در ساختار روابط عمومی ها امری ضروری است .


روابط عمومی ارتباط بین مردم و شهرداری را تقویت می کند
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا به عنوان مردمی ترین نهاد شهری یاد کرد و افزود: بر این اساس ساختار روابط عمومی در این مجموعه از اهمیت خاصی برخوردار است. دادگو داد: از جمله وظایف روابط عمومی در شهرداری و شورا شناساندن اهداف،سیاست های و کارکردهای شهرداری به شهروندان و ایجاد حفظ و تقویت حسن شهرت است. وی، ایجاد و تقویت رضایتمندی در شهروندان و سنجش مستمر آن، ایجاد و تقویت تفاهم بین کارکنان و مدیران را به عنوان نقش های مهم روابط عمومی خواند و افزود: ایفای نقش ارتباطی بین مردم و شهرداری نیز ازمهمترین کارکردهای روابط عمومی در شهرداری است.

 

 

منبع: فارس

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد