درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10656صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 06:55
پیام استاندار قم به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی:
روابط عمومی هنر برقراری تعامل و ارتباط موثر است
استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و اظهار کرد: روابط عمومی هنر خدمت به مردم و هنر برقراری تعامل و ارتباط موثر و دو سویه‌ است.
  

روابط عمومی هنر برقراری تعامل و ارتباط موثر است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش آمده است: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی در صفحات زرین خود، همواره شکوه خدمت و اندیشه‌های ناب نشأت گرفته از تکریم مردم «این ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی» را پاس داشته است و از این منظر، گام برداشتن در راستای تحقق چنین گفتمان ارزشی منبعث از تعالیم الهام بخش انبیای الهی و مورد تاکید موکد امام راحل و عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب، توفیق ارزشمند و تلاش مقدسی است که جامعه پر تلاش روابط عمومی مفتخر به انجام آن هستند. این اهمیت و جایگاه والا بر آن داشته تا شاهد نامگذاری روزی به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان باشیم.

 

در ادامه این پیام تصریح شده است: «27 اردیبهشت» یاد آور زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است. روز ارج نهادن به خدمات و مجاهدت‌های ارزشمند انسان‌هایی است که با تمام وجود و با عشق و محبت در مسیر ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گام بر می‌دارند. روز پاسداشت زحمات کسانی است که با تلاش خالصانه در راستای شفاف‌سازی گردش اطلاعات و رفع موانع پاسخگویی، زمینه‌های تسهیل خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی عمومی را فراهم می‌کنند.

 

در این پیام تصریح شده است: نهاد روابط عمومی به عنوان رابط و حلقه اصلی اتصال مردم به دستگاه‌ها، از یک سو، تلاش می‌کند تا مردم به راحتی در جریان اخبار و عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته و در برابر نظرات، پیشنهادات و نقد افکار عمومی پاسخگو باشد و از سوی دیگر با انعکاس به موقع مسائل، مشکلات، کاستی‌ها و نیازهای مخاطبین، مدیران را در اتخاذ تصمیمات صحیح و راه‌گشا و حل مشکلات جامعه یاری کند. بر این اساس روابط عمومی هنر خدمت به مردم و هنر برقراری تعامل و ارتباط موثر و دو سویه‌ای است که بهره‌مندی شایسته از آن، بهبود و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم و افزایش مشارکت عمومی و نشاط و امید در جامعه را به همراه خواهد داشت.

 

در این پیام تاکید شده است: اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه تلاشگران سخت‌کوش این عرصه، به ویژه مدیران و پرسنل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و عموم اصحاب رسانه و فعالین این حوزه در استان مقدس قم، در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، توفیق روزافزون همه این عزیزان را در راه ایفای شایسته رسالت‌های خویش و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد