درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10653صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 06:07
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:
فرهنگ سازی مهمترین رسالت روابط عمومی‌ها است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: فرهنگ سازی مهمترین رسالت روابط عمومی‌ها است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سعید فیروزگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بسیار مهمی بین دستگاه‌ها و مردم هستند که باید مدیران روابط عمومی بیش از پیش بر رسالت خود آگاهی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: در عصری که انواع تجهیزات و امکانات الکتریکی و مجازی برای گسترش ارتباطات و تهیه و انتقال فرهنگ و نگرش‌هایی که اغلب آنها برای تخریب فضای مذهبی، اخلاقی و انسانی دست به دست هم داده‌اند، هدایت این جریان بسیار دشوار و در عین حال حساس و حیاتی است.

 

این مسئول با تاکید بر این که ارتباطات، جریانی دوسویه و همه‌گیر است که نمی‌توان به هیچ روی از گسترش و بسط آن جلوگیری کرد یا حتی در مواردی آن را تحت کنترل در آورد، افزود: اما می‌توان با مدیریت صحیح و به کارگیری اعتبارات، امکانات و عوامل انسانی مناسب و شایسته، این جریان را به سمتی سوق داد که در نهایت به اهداف مورد نظر نزدیک شده و از میان خیل عظیم داده‌ها، محصول مناسب را در اختیار جامعه هدف قرار دهد.

فیروزگاه در بخشی دیگر از سخنان خود روابط عمومی‌ها را مغز متفکر هر نهاد دستگاه عنوان کرد و گفت: به کارگیری صحیح جریان خبری و بهره‌گیری مناسب از آن در قالب دستگاه‌ها و به صورت سازمانی را هنر و حاصل تلاش روابط عمومی‌ها است.

 

وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید از توان تجزیه و تحلیل رویدادها و بررسی بازخورد اقدامات بهره‌مند بوده و به نوعی مغز متفکر و ایده‌پرداز یک مجموعه به شمار روند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بر ساماندهی و جریان سازی اطلاع‌رسانی تأکید کرد و بیان داشت: ساماندهی جریان اطلاع‌رسانی و رفع نقاط تاریک ذهن مخاطبان نسبت به وظایف و عملکرد هر مجموعه، از طریق واحدی به نام روابط عمومی امکان‌پذیر است.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد