درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10646صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 04:52
یادداشتی از رییس روابط عمومی تامین اجتماعی؛ به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
گستردگی مخاطبان سازمان در گستره وسیع جغرافیای ایران اسلامی، اقتضاء می‌کند روابط‌عمومی با دسته‌بندی صحیح مخاطبان به لحاظ مختصات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به تنظیم تعامل خود با شرکای اجتماعی‌اش بپردازد.
  

یادداشتی از رییس روابط عمومی تامین اجتماعی؛ به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امیر عباس تقی‌پور؛ مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی در یادداشتی نوشت:

 

تأمین اجتماعی به عنوان یکی از عوامل مهم پیشرفت و تعالی جوامع و رکن اساسی تحقق عدالت اجتماعی محسوب می‌شود و بدیهی است روابط‌عمومی می‌تواند به عنوان مجموعه‌ای از اقدامات آگاهانه، مستمر و برنامه‌ریزی شده، در تحقق کامل آن، نقشی غیر قابل انکار ایفا کند.


روابط‌عمومی در سازمان تأمین اجتماعی که هم‌اینک متولی ارائه خدمات و حمایت‌های گوناگون بیمه‌ای و درمانی به بیش از 38 میلیون نفر از جمعیت کشور است به عنوان یکی از واحدهای تحت مدیریت عالی‌ترین مقام اجرایی سازمان، نقش عمده‌ای در تنظیم مناسبات و ایجاد تفاهم میان شرکای اجتماعی سازمان دارد.


انتقال دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان به مدیران ارشد و انعکاس سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکرد سازمان در کنار تبیین راهبردهای اساسی به مخاطبان از مهم‌ترین  وظایف روابط‌عمومی در سازمان تأمین اجتماعی است.
تبیین، تشریح و ترویج حقوق و وظایف هر یک از شرکای اجتماعی نیز می‌تواند بیانگر نقش حرفه‌ای روابط‌عمومی سازمان به عنوان مدعی‌العموم مخاطبان و وکیل مدافع سازمان باشد.


همچنین در مسیر انجام وظایف حرفه‌ای در این سازمان، لزوم ارتباط حرفه‌ای و اخلاقی با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی- مخاطبان سازمان- اهمیت دوچندانی در قیاس با سازمان‌های دیگر می‌یابد ضمن آنکه روابط‌عمومی سازمان نباید از تنظیم ارتباطات درون سازمانی غافل شود.


اگر در تشریح وظایف روابط‌عمومی سازمان به همین مقدار بسنده کنیم باید تأکید شود که اهمیت شناسایی و انجام این وظایف آنجایی بیشتر می‌شود که با تعدد و تنوع مخاطبان روبرو هستیم.


 گستردگی مخاطبان سازمان در گستره وسیع جغرافیای ایران اسلامی، اقتضاء می‌کند روابط‌عمومی با دسته‌بندی صحیح مخاطبان به لحاظ مختصات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به تنظیم تعامل خود با شرکای اجتماعی‌اش بپردازد.


صد البته انجام بهینه این وظایف مستلزم برخورداری مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان از بینشی عمیق و شناختی دقیق از مخاطبان و تسلط به حرفه و هنر خود است.

 

با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی واحدهای بیمه‌ای، درمانی و شرکت‌ها و مؤسسات سازمان تأمین اجتماعی، 27 اردیبهشت ماه، روز روابط‌عمومی و آغاز دومین هفته گرامیداشت روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران را به تمامی استادان، فعالان و دست‌اندرکاران روابط‌عمومی تبریک عرض می‌نمایم.

 

 

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد