درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10621صفحه نخست » خبر یکجمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 07:44
ایران در سال 96 میزبان کنگره جهانی روابط عمومی ها خواهد بود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت : جمهوری اسلامی ایران در سال 2016 میلادی (سال 96) میزبان برگزاری کنگره جهانی روابط عمومی ها خواهد بود .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت : جمهوری اسلامی ایران در سال 2016 میلادی (سال 96) میزبان برگزاری کنگره جهانی روابط عمومی ها خواهد بود .

 

هوشمند سفیدی در گفت وگو با خبرنگار حوزه رسانه ایرنا افزود: کنـگره جهانی روابط عمومی هرچهار سال یـک بار در یکی از کشورهای جهان از سوی انجـمن جهانـی روابط عمومی، انجمن های قاره ای، ملی و مؤسسات روابط عمومی با شرکت صدها کارشناس، استاد و پژوهشگر روابط عمومی برگزار می شود.

وی افزود: در این کنگره روندها و چشم اندازهای آینده روابط عمومی و مسائل و مشکلات جهانی، قاره ای و ملی آن مورد تجزیه و تحلیل قرار مـی گیرد ، همچنین سمت و سو و افق های حرکت روابط عمومی توصیه و ترسیم می شود.

دبیر کل سمپوزیم بین المللی روابط عمومی اظهار داشت: در حقیقت اقدامات این کنـگره و مسابقه دوسالانه جهانی روابط عمومی مکمل یکدیگرند.

سفیدی خاطرنشان کرد: این کنگره سال 1348 نیز در ایران برگزار شد اما ابعاد برگزاری آن در سطح گسترده و پیشرفته نبود.

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در ادامه به موضوع انجمن جهانی روابط عمومی هم اشاره کرد و گفت: این سمپوزیوم درسال 1955 به منظور برقراری ارتباط بین دست اندرکاران وعلاقمندان روابـط عمومی درسطح جهان ، با هدف توسعه و پیشرفت این رشته و ایجاد ایجاد نهادهای بین المللی و تخصصی راه اندازی شد .

وی گفت : هماهنگی تـلاش ها و تبادل تجارب بین همه کارگزاران روابط عمومی درسطح جهانی ، از میـان برداشتن مشکلات و موانع آن ، تلاش برای افزایش اهمیت ، ضرورت و جایگاه روابط عمومی در تحقق اهداف مدیران و سازمان ها برای انجمن تخصصی جهانی روابط عمومی از دیگر اهداف تشکیل این سمپوزیوم است .

وی یادآور شد : این مجموعه جهانی تاکنون بـه عنوان فراگیرترین و اثرگذارتریـن سازمان حرفه ای و تخصصی روابط عمـومی درسطح جـهان شناخته می شود و بـا فعالیت ها و اقدامات گوناگون درتوسـعه و تکامل ایـن رشته بسیار مؤثر بوده است .

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ادامه داد : این انجمن که مقر آن در لندن است ، بیش از 108 کشور عضو را در خود جای داده است ، گردهمایی آن نیز به صورت سالانه برگزار می شود و جمهوری اسلامی ایران دراین انجمن هفت عضو و صاحب کرسی دارد .

27 اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ˈ ارتباطات و روابط عمومیˈ نامگذاری شده به همین مناسبت مراسم های مختلفی برگزار می شود که از آن جمله می توان به همایش تقدیر از فعالان روابط عمومی و ارتباطات در روز شنبه 27 اردیبهشت ماه اشاره کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد