درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10615صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 25 اردیبهشت 1393 - 13:36
شهردار زاهدان: مدیران باید روابط عمومی‌ها را باور کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار زاهدان با بیان اینکه نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها باید‌ خاص باشد‌‌، گفت: مردم ما مردمی تیزبین و فهیم هستند لذا اطلاع‌رسانی‌ها باید صادقانه و شفاف باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار زاهدان با بیان اینکه نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها باید‌ خاص باشد‌‌، گفت: مردم ما مردمی تیزبین و فهیم هستند لذا اطلاع‌رسانی‌ها باید صادقانه و شفاف باشد.

به گزارش شارا به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، ‌سید‌مسلم سیدالحسینی ضمن گرامی داشت روز 27 ادیبهشت ماه که به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده ‌برخی از خصایص و ویژگی‌های این عنصر تاثیرگذار در دستگاه‌های مختلف را تشریح کرد و گفت‌: با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارند لذا نقش آفت‌زدایی و شفاف‌سازی آنها در مسیر کاستن نارضایتی‌ها و تغییر نوع نگرش مردم به سازمان‌ها و دستگاه‌ها بسیار حساس و کلیدی است.

شهردار زاهدان افزود‌: روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگوی دوطرفه بین مردم و مسئولان برای ایجاد ارتباط دو‌سویه نقش مهمی را ایفا می‌کنند و در این راستا عامل مشورتی بزرگی برای مدیران محسوب می‌شوند بنابراین هرچه تعامل مدیران با آنها بیشتر باشد قطعاً در مسیر ایجاد رضایتمندی شهروندان موفق‌تر عمل خواهند کرد‌.

وی گفت‌: امروزه روابط عمومی‌ها باید به دو مقوله ‌اطلاعات و ارتباطات به عنوان دو عنصر اصلی توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه تولید اطلاعات‌، توزیع و استفاده از آنها و تسلط بر ارتباطات و استفاده‌ مناسب و به موقع از رسانه‌ها در مسیر شکل‌دهی به افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است‌.

شهردار زاهدان ‌اضافه کرد‌: روابط عمومی‌ها مهم‌ترین و با ارزش‌ترین عامل در برقراری ارتباط مفید و موثر با شهروندان و کارکنان هستند لذا باید با نگاهی خاص به این عامل بنگریم و در واقع هرچه مدیران به این مقوله بیشتر توجه کنند به همان اندازه به اهداف دستگاه متبوع خود نزدیک‌تر خواهند شد‌.

‌سیدالحسینی تصریح کرد‌: مدیران باید روابط عمومی‌ها را باور کنند و در کنار آنها باشند و در واقع اگر بخواهند در جهت برطرف کردن نگاه‌های اعتراض‌آمیز مردم و زدودن نارضایتی‌ها پیش بروند بایستی به نقش تصفیه‌ای این عامل مهم در درون سازمان بیشتر توجه کنند‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد