درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10592صفحه نخست » چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 07:56
نظر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در مورد بیمه خبرنگاران
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صاحبان رسانه‌ها نسبت به بیمه خبرنگاران اقدام کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، انتظامی صبح امروز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره هلال و رسانه با اشاره به حادثه خیزی کشور ما گفت: هر چقدر که بتوانیم در زمینه خود امدادی و توسعه این فرهنگ تلاش کنیم، از بروز هزینه‌های بعدی جلوگیری کرده‌ایم و بر همین اساس فعالیت توأمان رسانه و هلال بسیار جدی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نظریه اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی مدیریت هزینه‌ها و فرصت سازی و مقاوم سازی پیکره اقتصاد و اجتماع است که می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تحقق این مهم استفاده کرد.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سطح بالای جشنواره هلال و رسانه گفت:

مناسب بود که برای پیگیری این جشنواره با این سطح بالا، اطلاع رسانی دقیقی صورت می‌گرفت و شرکت کنندگان از قبل با هیئت داوران و نحوه داوری آشنا می‌شدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت نباید وارد بخش خصوصی شود، گفت: دولت باید با تنظیم قواعد و مقررات وظایف حاکمیتی خود را انجام دهد.

 

انتظامی با اشاره به بیمه خبرنگاران گفت: در شکل غیراصولی دولت خیرخواهانه اقدام به بیمه کردن خبرنگاران می‌کرد که این حرکت عملا استقلال خبرنگاران را زیر سوال می‌برد، چرا که خبرنگاران وابسته به بنگاه رسانه‌ای خود هستند.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماده 46 قانون مطبوعات گفت: صاحبان رسانه بایستی نسبت به بیمه کردن خبرنگاران اقدام کنند و این حرکت علاوه بر استقلال خبرنگار، هویت او را شکل می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه در کشور ما بنا به دلایل بسیار مشخص شده است که خبرنگاران ثبات کاری ندارند، گفت: اگر رسانه‌ای همکاران خود را بیمه کند و حتی از سمت وزارت ارشاد هم نسبت به انجام این اقدام تشویق شده و بسته‌های حمایتی برای آنها در نظر بگیرد علاوه بر توجه به جنبه‌های اخلاقی این عمل، به کارآفرینی نیز توجه شده است.

 

به گفته معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت به دنبال خصوصی سازی رسانه‌های وابسته به دولت با حفظ تفاخر آنها است.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد