درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10578صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 05:24
قوچان نژاد: نتایج دیدارهای تدارکاتی مهم نیست
مهاجم تیم ملی فوتبال از رسانه ها و مردم خواست تا مانند قبل از تیم ملی حمایت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قوچان نژاد در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی گفت: بسیار خوشحالم که به اردوی تیم ملی اضافه شدم و بعد از برگزاری مسابقات سنگین و فشرده برای تیم باشگاهی ام در لیگ انگلستان و بازی های زیادی که انجام دادیم به تیم ملی اضافه شدم و در زمان باقیمانده تا جام جهانی باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم نتایج آبرومندی را کسب کنیم و با آمادگی کامل به این مسابقات برویم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی 2006 حضور داشته اند و تجربه خوبی از این مسابقات و این سطح از بازیها دارند و قطعا کمک شایان توجهی به تیم ملی خواهند کرد. بازیکنان جوان باید از تجربیات آنها استفاده کنند و با این ترکیب از بازیکنان باتجربه و جوان می توانیم امیدواری بیشتری داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی در ادامه گفت: خوشبختانه بازیهای دوستانه خوبی را پیش رو داریم و باید بدون توجه به نتیجه کسب شده از این مسابقات و بدون استرس، بازی های خوبی انجام دهیم و هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم، می توانیم به فرم ایده آل نزدیک تر شویم و شناخت از این تیم ها خوب است اما بیشترین کمک دیدارهای تدارکاتی به افزایش آمادگی ملی پوشان است که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با شناخت از تیم های همگروهمان در جام جهانی به این مسابقات برویم و تمرکزمان بیشتر روی آن ها باشد و از دیدارهای دوستانه برای افزایش هماهنگی بازیکنان استفاده کنیم.

قوچان نژاد در پایان در خصوص انتظارش از رسانه ها و مردم گفت: نیاز به توضیح ندارد و قطعا مردم و رسانه ها مانند قبل از ما حمایت خواهند کرد و قطعا خواسته آنها بازیهای خوب از تیم ملی است و از همه آنها می خواهم از ما حمایت کنند و برای تشویق تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

 

منبع: فدراسیون فوتبال

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد