درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10534صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 13:23
نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "فرشید فلاح"مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان درهمایش"نقش روابط عمومی ورسانه در توسعه" استان کرمان گفت:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "فرشید فلاح"مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان درهمایش"نقش روابط عمومی ورسانه در توسعه" استان کرمان گفت: رویکرد مشترک ارتقای سطح آگاهی جامعه زمینه ساز تعامل رسانه و روابط عمومی به عنوان دو رکن مهم توسعه است و انتظار می رود مناسبات سالم و سازنده این دو شاخه ارتباطات و نقش موثری که در افزایش آگاهی های عمومی و تنویر افکار مردم دارند، تقویت و ارتباط موجب شکوفایی در عرصه ارتباط و جلب رضایت مخاطب باشد.
 
 وی افزود: دولت قصد دارد با ارائه تحلیل های سازنده مبتنی بر حقایق و پذیرش نقد سازنده مردم را در تصمیم سازی های خویش شریک گرداند.
 
 مدیرکل ارشاد تاکیدکرد: متولیان روابط عمومی در راستای اجرای سیاست های فرهنگی دولت باید شفاف سازی، قانونی گرایی و احترام به حقوق مردم را سرلوحه کاری خویش قرار داده و رسانه و مطبوعات را مانند یاری دلسوز و نماینده افکار عمومی در توسعه شریک گردانند.
 
 فلاح بیان کرد: مطبوعات و رسانه باید فرصت دولت یازدهم را برای آگاهی بخشی به مردم غنیمت شمرده و با کم رنگ کردن اختلافات سیاسی و جناحی ارائه تحلیل واقعی و پروریدن توانمندی های استان، راه توسعه را هموار سازند.
 
 وی اعلام کرد:مطبوعات و رسانه باید فرصت دولت یازدهم را برای آگاهی بخشی به مردم غنیمت شمرده و با کم رنگ کردن اختلافات سیاسی و جناحی ارائه تحلیل واقعی و پروریدن توانمندی های استان، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی،راه توسعه استان کرمان را فراهم سازند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد