درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10521صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 09:15
همایش روابط عمومی‌، رسانه و توسعه در کرمان برگزار شد
همایش مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و توسعه در کرمان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، همایش یک روزه مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و توسعه صبح امروز در مرکز آموزشی و پژوهشی استانداری کرمان برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور استاندار کرمان، معاونان استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان همراه بود به مباحث اقتصاد و توسعه در نهج‌البلاغه، نقش مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها در توسعه و ... پرداخته شد.

 

خلیل همایی سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کرمان در این همایش با اشاره به شعار سال جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: تکرار نامگذاری اقتصادی سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری شاید به این دلیل است که دغدغه‌های ایشان در این زمینه رفع نشده است.

 

وی افزود: استاندار کرمان ولایت و توسعه را به عنوان محور وحدت استان مطرح کردند و همه جناح‌ها، گروه‌ها و فعالان سیاسی می‌توانند در قالب این شعار همکاری داشته باشند.

 

همایی با اشاره به مثلث توسعه استان کرمان بیان داشت: سه رکن این مثلث شامل دولت، مجلس و سرمایه‌گذاران هستند که باید با نظارت روحانیت در مسیر توسعه پیش روند.

 

مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: در همایش امروز به نقش هر یک از روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در توسعه پرداخته می‌شود تا آهنگ توسعه را در استان کرمان داشته باشیم.

 

همایی تصریح کرد: روابط عمومی نباید ابزاری برای تبلیغ مدیر باشد، بلکه باید برای هدف بزرگ‌تر و حلقه ارتباطی بین مخاطب، جامعه هدف و دولت تلاش کنند.

 

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه استان کرمان در این همایش درباره اقتصاد در نهج‌البلاغه اظهار داشت: هر عملی احتیاج به معرفت دارد و براساس مثلث توسعه اقتصادی استان مثلث معرفتی را ترسیم کرده‌ایم.

 

وی گفت: رابطه دوسویه فرهنگ و اقتصاد، فرهنگِ اقتصاد را شکل داده و زمانی که اقتصاد شکل و قدرت گرفت، در خدمت فرهنگ است.

 

آقاملایی تصریح کرد: بزرگ‌ترین پشتوانه جامعه انسانی، روند تکاملی اقتصاد است و بیشترین و بهترین ثمره آن در خدمت تعالی فرهنگ و مبانی فرهنگی و رشد و شکوفایی فرهنگ جامعه در می‌آید.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد