درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:14   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10519صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 09:28
چرا کمپین روابط عمومی تان آنطور که برایش کار می کنید جواب نمی دهد؟
هیچ کس در بدو ورود به کمپین روابط عمومی انتظار شکست ندارد. شما می خواهید ایده های خود را در میان مردم گسترش دهید و کسب و کارتان رشد کند. از دیگر سوی، همیشه این احتمال وجود دارد که ایده های روابط عمومی در ضمن کار مدفون شود.
  

هیچ کس در بدو ورود به کمپین روابط عمومی انتظار شکست ندارد. شما می خواهید ایده های خود را در میان مردم گسترش دهید و کسب و کارتان رشد کند. از دیگر سوی، همیشه این احتمال وجود دارد که ایده های روابط عمومی در ضمن کار مدفون شود.


شما فقط می دانید که این ایده همچون طلاست و در سال های آتی برای شرکت شما موفقیت هایی را به همراه خواهد داشت.


متاسفانه، به هر دلیلی این ایده می تواند به شکست منجر شود. من این را بارها و بارها دیده ام- ایده روابط عمومی که شما فکر می کنید هم در صورتی که ایده دیگری وجود دارد و شما برای آن نمی توانید کاری انجام دهید، از فعالیت باز می ماند.


چرا این اتفاق می افتد؟ دلایلی چند در این خصوص شناخته شده اند. فوق همه آنها درسهایی در خصوص این پدیده وجود دارد که در این نوشتار به آنها اشاره می شود.
چرا گاهی کمپین روابط عمومی جواب نمی دهد؟


این فقط یک پدیده عجیب و غریب در روابط عمومی نیست. این پدیده تقریبا در همه جا رخ می دهد و شما فرصت خلاقیت و اعمال آن را بر یک چیز پیدا می کنید. این تقریبا همانند جهانی است که به برنامه های بزرگی که برای آینده دارید می خندد.


یکی از دلایلی که این پدیده اتفاق می افتد این است که شما از پروژه دور می شوید. برای نمونه اگر شما فقط صفحه فیسبوک را بشناسید، قطعا می توانید از آن بهره های فراوانی ببرید و در عین حال مجبور هستید که وقت زیادی را صرف آن کنید.


شما دائما فکر می کنید که کامل نیستید و این و آن را به روزآمدهایتان اضافه می کنید و این چیزی است که پایانی ندارد. در نهایت کار بیش از اندازه ای برای مشتریان خود انجام می دهید. اگر شما تمام وقت خود را صرف نگارش یادداشت هایتان در وبلاگ کنید- در نهایت به نظر می رسد که شما بر روی آن وسواس دارید، و این از جایی ناشی می شود که شما بر روی یک مساله سخت کار می کنید.


دلیل دیگر این است که شما کمی بیشتر از حد واقعی برای کمپین ارزش قائل می شوید. یک ایده روابط عمومی که شما کاملا در مورد آن نیز مطمئن نیستید احتمالاقادر خواهد بود توسط مشتریان شما شنیده و درک شود. اما کمپینی که شما حقیقتا برای آن سرمایه گذاری و تمرکز کرده اید به دلیل اینکه نتایج مورد نظر کاملا مشخص شده اند، احتمال ندارد که آزادی کمپین نخستین را در رسیدن به اهدافش داشته باشد.


• چه بیاموزیم
در موارد مشابه ممکن است برای شما نیز اتفاق بیافتد. شما آن را درک نمی کنید، که چرا با اینکه شما بر روی یک کمپین تمرکز کرده اید، آن را می بازید. دقیقا متعاقب آن، پست های وبلاگی یا اکانت توییتر نتیجه نمی دهد و شما متعجب می شوید که چرا این اتفاق افتاده است.


آنچه برای اجتناب از این موارد باید در نظر گرفته شود این است که شما باید همیشه در کمپین خود فضایی برای تنفس باقی بگذارید. یعنی تمام چیزها را دقیقا مشخص نکنید. چراکه چیزها دقیقا همانطور که در برنامه نوشته شده اند اتفاق نمی افتند. در واقع آنها به ندرت اتفاق می افتند. وقتی این تغییرات اتفاق می افتند شما باید قادر باشید که با آنها بازی کنید و همگام شوید. در غیر این صورت، ریسک از دست دادن کل کمپین را بپذیرید.


نکته دیگر: شما باید بدانید که هیچ کمپینی کامل و بی خطا نیست. در روابط عمومی هیچ قطعیتی وجود ندارد، کمتر ایده کمپینی وجود دارد که کار را تضمین کند. شما باید همیشه بهترین ایده را ادامه دهید و همیشه نقشه های جایگزین داشته باشید تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/campaign-want-work-probably-wont-0860877


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد