درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10514صفحه نخست » یکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 06:29
با همکاری موسسه آموزش عالی ایرانیان
برگزاری دوره‌های MBA دانشگاه فنلاندی در ایران
موسسه آموزش عالی ایرانیان با همکاری دانشگاه «آلتو» فنلاند، دوره دوساله مدیریت اجرایی برای مدیران ارشد را برگزار می‌کند. روزبه پیروز، بنیان‌گذار موسسه آموزش عالی ایرانیان در نشستی با حضور خبرنگاران گفت: برای ورود به بازار و اقتصاد جهانی باید بین‌المللی فکر کنیم. وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های بین‌المللی مدیریت در ایران افزود: با توجه به گسترش حضور بخش‌خصوصی در زمینه‌های مختلف اقتصادی هدف‌گذاری این دوره برای جذب مدیران بخش‌خصوصی کشور است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، وی با اشاره به روابط جدید کشور در تجارت و اقتصاد بین‌الملل افزود: کشورهایی مانند چین و هند میلیون‌ها دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌‌اند.


پیروز اضافه کرد: ما از طریق موسسه آموزش عالی ایرانیان توانسته‌ایم پلی میان توانایی ایرانیان خارج از کشور با اقتصاد داخلی ایجاد کنیم.


وی دانشگاه آلتو را دانشگاهی منحصر به فرد برای پاسخگویی به اولویت‌های پژوهشی در دنیای کسب و کار امروز دانست و گفت: این دانشگاه از تلفیق دانشکده اقتصاد هلسینکی، دانشگاه فنی هلسینکی و دانشگاه هنر و طراحی هلسینکی تشکیل شده است.


وی افزود: این دانشگاه با کسب تاییدیه از سوی سه مرکز معتبر آموزش‌های مدیریت جهانی در سال 2007 میلادی به جمع معدود دانشگاه‌هایی که این تاییدیه را دارند پیوست. بنیانگذار موسسه آموزش عالی ایرانیان در ادامه اضافه کرد: از آنجا که براساس رتبه‌بندی فایننشال تایمز در سال 2013 دانشگاه آلتو به‌عنوان یکی از 100 دوره برتر مدیریت اجرایی در دنیا شناخته شده این دانشگاه را برای همکاری با ایران انتخاب کردیم.  وی با اشاره به اینکه نخستین گروه از این دوره مهرماه امسال آغاز خواهد شد گفت: این دوره به زبان انگلیسی تدریس شده و یک هفته نیز در شعبه آلتو در سنگاپور تشکیل خواهد شد. در این نشست ماریا سیرکیا به نماینده دانشگاه آلتو درباره دلایل انتخاب ایران برای همکاری گفت: در راستای استراتژی توسعه آلتو از آنجا که ایران کشوری با منابع طبیعی وسیع و پتانسیل منابع انسانی بالا است، این کشور را انتخاب کرده‌ایم. وی افزود: آلتو در سراسر دنیا در حال فعالیت است و پس از خاور دور اکنون در خاورمیانه حضور پیدا کرده‌ایم. همچنین در نظر داریم با بومی‌سازی آموزش جهانی را به ایرانیان ارائه دهیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۹۶

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد