درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:51   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10508صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 06:21
تبلیغات در روابط عمومی: فرازهای کوتاهی از سخنان دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیزدهم اردی بهشت دوره آموزشی ضمن خدمت شاغلین روابط عمومی سازمان جنکلها،مراتع و آبخیزداری کشور با عنوان"تبلیغات در روابط عمومی"در مجتمع آموزشی کلارآباد در خدمت دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد بودیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیزدهم اردی بهشت دوره آموزشی ضمن خدمت شاغلین روابط عمومی سازمان جنکلها،مراتع و آبخیزداری کشور با عنوان"تبلیغات در روابط عمومی"در مجتمع آموزشی کلارآباد در خدمت دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد بودیم.

 

فرازهای کوتاهی از سخنان این استاد فرهیخته را نت برداری کردم که برای اطلاع خوانندگان سایت ارزشمند "شارا" تقدیم می شود.

 

دکتر تعریف می کرد مقاله یی از او در کنفرانس بین المللی ذر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی پذیرفته شد و او می بایست در کنفرانس به ارائه مقاله خود می پرداخت. زمان ارائه کنفرانس ساعت 8 صبح بود. ولی به دلیل ناراحتی دیابتی قبل از شروع کنفرانس به دستشویی رفت و ساعت 8 و هشت دقیقه جلوی درب سالن حاضر شد. زمانی که خواست وارد شود از ورود او جلوگیری کردند و او گفت من باید ساعت 8 کنفرانس می دادم! به او گفتند شما 8 دقیقه تاخیر داشتی و فرد دیگری بجای شما به ارائه کنفرانس پرداخت!! واین شانس بزرگ را بخاطر تاخیر در کنفرانس علیرغم صرف هزینه 40 میلون ریالی از دست داد.

 

درباره ارتباطات:

 ابزار ارتباطات آرامش است. مرگ ارتباط "ترس"است. ترس ارتباط را دفع می کند. ترس ابزاری است برای فراموشی وای بحالی کارمندی که از مدیرش بترسد. ترس ذاتی نیست آموزشی است.  ارتباطات ابزاری برای خرید اعتماد است. در سیستمی که ترس وجود داشته باشد اعتماد معامله نمی شود. ارتباط باعث می شود یادگیری لذت بخش شود. ارتباط فرصت های از دست رفته را به حداقل می رساند. در بیان احساساتمان ضعیف هستیم. آرامش اولین کاری که می کند تغییر رفتار ایجاد می کند. رفتار مشترک تنها راه ارتباط است. ارتباط در لحظه اتفاق می افتد. آرامش و رفتار ذهن را تسخیر می کند.

 

پایان هوس آغاز عشق است. عشق را با رفتار آبیاری می کنند. در ارتباط قضاوت عجولانه نداشته باشیم. بنیان ارتباط آرامش است. به انداره توان خود توقع و تعهد ایجاد کنید. کلام نگارگر ذهن است. یکی از ابزارهای ارتباطی قصه گویی است. بنیان ارتباط دوست داشتن است. مدیریت باید بر ذهن ها باشد نه بر جسم ها! جمع اوری اطلاعات هرینه است و مصرفش هنر است. سنت ها اگر احیا< شود مدرن می شود. دانش مغز به مغز است نه سینه به سینه! نفی سنت ها هزینه دارد و مقاومت ایجاد می کند. ابزار شما برای ارتباط کلام شماست. آشپزی برای ذهن خطرناک است.

 

آرایش اطلاعات از خود اطلاعات مهمتر است. کلام باید تبدیل به تصویر شود. کلام به تنهایی ارتباط نیست، معنایی که از کلام می گیریم ارتباط است...اطلاعات بایستی تعهد ایجاد کند. بهتر است برای این کار شکست بخورید نه در تقلید موفق باشید!

 

ارتباط باعث می شود انتقال اطلاعات انجام شود. ارتباط کلید حل مشکل انسانهاست. خطرناکترین ذهن ها ذهن های عجول است. فکر در زمان پخته می شود، به ذهن زمان دهید! در انتقال افکار عجول نباشید. مانیفیست عشق خوب گوش کردن است. منبع پیام از خود پیام مهمتر است. برای محتوای خودمان منبع پیدا کنیم. شراب را زمان ناب می کند، فکر شراب ذهن است. هرچه زیباتر دیده شوی بهتر شنیده می شوی. ظاهر شما در آرامش ذهن شما نقش دارد. زیبایی یک احساس است. موسیقی احساس را در ادم زنده می کند.

 

موانع ارتباط

1- انتقاد کردن (ما نقد نداریم نق داریم )

2- برچسب زدن

 3- داوری سطحی

 4- ارزیابی ستودنی ( در حد هودش معنا دارد)

5- دستور دادن

6- تهدید کردن بمعنای پنهان کاری است

 7- اندرز دادن

8- پرسش های بیجا (پرسش هایی که یک پاسخ دارد نکنید )

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد